Waarom niet eens de colmar? Je kan er alles eten en niet te duur?
Venna
Geplaatst: 24-11-09 11:59
SofieHavan schreef:
is wel minder lekker dan de heksenketel vind ik. maar wel eens leuk om a volenté te kunnen eten
SofieHavan
Geplaatst: 24-11-09 12:04
Venna schreef:
SofieHavan schreef:
is wel minder lekker dan de heksenketel vind ik. maar wel eens leuk om a volenté te kunnen eten
Ah nee, dat vind ik niet Allé mijnen ding was niet zo wauw ze... gewoontjes!
PatsyPatsy
Geplaatst: 24-11-09 13:57
seatime is super aanrader. Héél fijne keuken, enorm lekker, en aangezien ik die man wel goed ken kan ik wel een prijske voor een klein menuutje forceren hebben boven dan apart gezellig zaaltje voor ons alleen. en daarna pauzeken doen, en dessertbuffet
Venna
Geplaatst: 24-11-09 14:05
laaauwrah schreef:
seatime is super aanrader. Héél fijne keuken, enorm lekker, en aangezien ik die man wel goed ken kan ik wel een prijske voor een klein menuutje forceren hebben boven dan apart gezellig zaaltje voor ons alleen. en daarna pauzeken doen, en dessertbuffet
Misschien eerst een datum vastleggen? Niet de eerste week van februari, niet de week daarna (valentijn denk ik en met al die koppels hier...) dus euhm, zo rond de 20ste die vrijdag daar? Ben ff te lui om te kijken welke datum het precies is dan
ah juist, ik dacht dat 14de echt in een weekend lag Mij is't gelijk hoor, de kans dat ik dit jaar voor het eerst wél een lief ga hebben met Valentijn is vrij onbestaand denk ik dus moet de rest maar spreken
oohjaaa, 'k was al vergeten wat hippoparty dinges was daar heb ik nu eerlijk gezegd es geen interesse voor eigenlijk
Gaan we niet eens gewoon cafézitten een volgende keer? Allemaal frieten van't frituur en dan hup, pinten pakken, geen miserie met de aperitief en het restaurant en wat we achteraf doen en iedereen kan eens bij iedereen zitten