klien schreef:Uit voorzorg mobieltje mee, dan kan je vertellen bij welke denneboom je staat te huilen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
klien schreef:Uit voorzorg mobieltje mee, dan kan je vertellen bij welke denneboom je staat te huilen
fokfanaat schreef:fanatiek ben je Klien!
ik hoef niet te rijden, beetje ouwehoeren, beetje eten, wijntje.....
klien schreef:Ik heb net routekaartjes uitgeprint voor iedereen. Een overzichtskaart van de dichtstbijzijnde ruiterpaden en een detailkaart van de omgeving met alle paden en wegen erop.
Die zal ik in ieder huisje neerleggen, zodat iedereen zijn eigen plan kan trekken. De paden zouden goed aangegeven zijn, dus verdwalen zou niet mogelijk zijn
Uit voorzorg mobieltje mee, dan kan je vertellen bij welke denneboom je staat te huilen
Spruit_Elf schreef:WHAHAHAA klien
Ja we zijn verdwaald! *hellup*
We staan bij een kruising met rechts 8 bomen, links een beukeboom en achter mij een berkenboom..
Spruit_Elf schreef:ja naar utrecht eef
CielitoLindo schreef:Spruit_Elf schreef:ja naar utrecht eef
Weet je in ieder geval wel weer waar je bent
WenK schreef:No Offence Eef, maar als ik jou zo over Carlos hoorde vertellen van de week, met je oud bijrijdster enzo dan denk ik niet dat ik met een paard als Willie (of om het dichter bij mezelf te houden Leo) graag voor de eerste keer met hem naar buiten zou willen. Dan liever een paard wat ik ken en waarvan ik weet dat de reacties klein zijn.
Met Lisje neem ik ieder paard mee naar buiten, maar op Lisje kan ik achterstevoren ondersteboven zitten en gek doen, en ze kijkt nog niet op of om (beestje kent haar baasje langer dan vandaag). Lisje is ook het enige paard waarmee ik met een handpaard (uiteraard kenden de paarden elkaar al en gingen goed samen) durfde te rijden. Omdat ik weet dat zij geen stap verkeerd zet al gaat het andere paard uit zijn dak.
En ik ken Carlos niet goed genoeg om daarover te oordelen, hij is voor zo´n jong paard absoluut braaf, maar braaf genoeg om een paard als Willie te begeleiden vraag ik me af...
Marliesje schreef:Zeker Rijkie.
Doen we! Desnoods nemen we tomtom mee.
_Rijkie_ schreef:Marliesje schreef:Zeker Rijkie.
Doen we! Desnoods nemen we tomtom mee.![]()
![]()
Vind t niet eens zo'n gek idee
Ariebombarie schreef:ik heb tomtom op mn mobieltjedus de groep waar ik mee ga rijden komt altijd terug
![]()
klien schreef:Dat is goed Suus, want via google kan ik niet iets vinden, maar daar weten ze vast wel een mogelijkheid.
Marliesje schreef:Werkt dat ook in de bossen? Denk wel dat je er iig de richting uit kunt halen toch.