Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Javayo schreef:kruip maar weer onder die steen.haha, ik voel me hier nog jongik word dit jaar 25... ook f een drempel zeg!!
lenet1963 schreef:Javayo schreef:kruip maar weer onder die steen.haha, ik voel me hier nog jongik word dit jaar 25... ook f een drempel zeg!!
![]()
![]()
MaestroE schreef:ik ben 23.. en ik maak de slechtste foto's van oosevendag.. Ik gooi dat ding dalijk gelijk het raam uit![]()
Dus wie de meest lowsy foto's wil hebben
KarinvdM schreef:Ik ga hard richting de 40, daar word ik ook niet vrolijk van.
Javayo schreef:toen met het springen in de regen waren ze nog best leuk gelukt... zo erg kunnen ze toch niet wezen?
Javayo schreef:haha, ik voel me hier nog jongik word dit jaar 25... ook f een drempel zeg!!
MaestroE schreef:Javayo schreef:toen met het springen in de regen waren ze nog best leuk gelukt... zo erg kunnen ze toch niet wezen?
Die heb ik dus met Paps cam gemaakt.. Er zijn er veel wazig met supermomenten (strekken, achterbeentjes,aanleuning etc) En ik heb heldere foto's met naar voor zittenden mensen, galoppassen die je eigenlijk niet wilt fotograveren, staande ruitersMaar als je dus technisch wilt kijken, wil ik ze gewoon mailen hoor;)
LDRD schreef:@Javayo, nog gelukt een om een "hoefslag" stukje te maken?
vayjoy schreef:@oensan ..... ouwe hihi!
Javayo schreef:LDRD schreef:@Javayo, nog gelukt een om een "hoefslag" stukje te maken?
ga ik vandaag doengister al op m'n werk met dat andere stuk bezig... moet ook m'n werk doen natuurlijk
LDRD schreef:Foei toch, doe jij dat op je werk?![]()
![]()
Javayo schreef:LDRD schreef:Foei toch, doe jij dat op je werk?![]()
![]()
als het werk het toe laatnee, gister in m'n pauze, met dit takke weer ga ik niet naar buiten... of 's avonds. nu weer braaf aan het werk