Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Vertrek 's morgens uit Limburg omstreeks 01.00 uur met luxe touringcar. Uw touringcar is voorzien van bar, toilet, airconditioning en DVD. Aankomst Calais/ Le Shuttle omstreeks 06.00 waar u voordelig kunt inkopen - indien er voldoende tijd is - Omstreeks 06.30 uur beginnen we aan de overtocht met de trein door de kanaaltunnel naar Folkstone, Engeland. Indien de trein niet beschikbaar is, gaat U per boot.Daarna rijden we rechtstreeks naar Londen waar we een korte rondrit maken via de Big Ben, Tower Bridge, Trafalgar Square, Horse Guards, Piccadily Circus en nog vele andere bezienswaardigheden. De chauffeur kan de route in een andere volgorde rijden en desnoods inkorten. Na onze rondrit parkeren we nabij het centrum en heeft U minimaal 8 uur de tijd om deze wereldstad te verkennen met o.a. de Engelse tradities, historische gebouwen, markten en winkels in straten als Regent Street en Oxford Street. Hier kunt u langs de schitterende etalages flaneren waar ook nog steeds de Engelse sfeer heerst. Vervolgens beginnen we aan onze terugreis. Tijdens deze terugrit zal er nog een avondpauze gemaakt worden. Omstreeks 22.00 uur nemen we de shuttle Folkstone-Calais en in de vroege ochtend komen we weer in Nederland aan. Een mooie tocht met vele bezienswaardigheden.
Kosten €45,- , eventuele annuleringsverzekering €5,-
Bij annuleren zonder annuleringsverzekering tot 1 week voor vertrek ben je € 12,- p.p. verschuldigd en binnen een week voor vertrek de volledige reissom. (denk aan geldig grensdocument)
Opstapplaatsen (mits voldoende deelname) Brunssum, Eindhoven, Heerlen, Hoensbroek, Kerkrade, Maastricht, Nederweert, Roermond, Sittard, Venlo.
De mail die ik heb ontvangen, ik zal deze per post versturen en vragen om een handtekening.
Geachte mevrouw Robbertsen,
Wanneer u de reis naar Londen boekt en wij besluiten dat deze reis niet doorgaat krijgt u altijd uw geld terug. Dit heeft niets te maken met een annuleringsverzekering. De annuleringsverzekering is alleen van toepassing wanneer de reis van uw kant geannuleerd wordt. Hopende u voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
BOOSTEN REIZEN
Jolliegirl schreef:lijst staat 1 pagina terug
6/7 geloof ik