Ik ga ze gewoon hier zetten, in de hoop dat mijn ouders niet gestalked worden! Zowel zonder als met paarden Vanuit Leuven: Neem Mechelsesteenweg tot Kampenhout Sas (groot rond punt), neem de derde afslag (links dus) richting Kampenhout. Rij op deze straat (de Haachtsesteenweg) tot wanneer je links de paardenwinkel Equip-p ziet, nu moet je aan het volgend kruispunt (50 m verder) rechts afslaan (richting sporthal). Volg deze weg tot het einde (je gaat op een huis rijden) en daar sla je links af (Langestraat). Een 500 tal meter verder staat er een bord met een kat op geschilderd en 'Graag traag' (het huis ervoor heeft nummer 38), hier loopt een wegje naast (rechterkant van de rijbaan) en daar sla je dus rechts in. Op het einde van het wegje staat een huis, hier is het!
Vanuit Mechelen: Neem Leuvensesteenweg tot Kampenhout Sas (twee grote ronde punten) tussen het eerste en het tweede rond punt hou je rechts aan, richting Kampenhout. Rij op deze straat (de Haachtsesteenweg) tot wanneer je links de paardenwinkel Equip-p ziet, nu moet je aan het volgend kruispunt (50 m verder) rechts afslaan (richting sporthal). Volg deze weg tot het einde (je gaat op een huis rijden) en daar sla je links af (Langestraat). Een 500 tal meter verder staat er een bord met een kat op geschilderd en 'Graag traag' (het huis ervoor heeft nummer 38), hier loopt een wegje naast (rechterkant van de rijbaan) en daar sla je dus rechts in. Op het einde van het wegje staat een huis, hier is het!
Vanuit Antwerpen: Je kan zelfde weg volgen als uit Mechelen, dan moet je afrit Mechelen Noord of Zuid nemen, de ring van Mechelen oprijden en er richting Leuven weer af, dan ben je op de Leuvensesteenweg. Deze weg kan met trailer of camion gevolgd worden.
Andere, snellere weg (Zonder paarden, kan trouwens ook vanuit Mechelen gevolgd worden!)
Neem afrit Zemst, Hofstade op de E19. Volg Hofstade op de afrit. Aan het volgende verkeerslicht ga je rechtdoor maar meteen na het kruispunt sla je rechts af. Pas op! Hier zijn werken bezig en het is heel lastig om af te slaan, rij uiterst voorzichtig. Indien nodig kan je de parking die naast de straat ligt oprijden. Volg deze weg voor 5 km (ongeveer) Na enkele kilometers gaat de weg over in kasseien, waar de kasseien opnieuw stoppen moet je nog steeds rechtdoor rijden. Een 500 tal meter verder staat er een bord met een kat op geschilderd en 'Graag traag' (het huis ervoor heeft nummer 38), hier loopt een wegje naast (linkerkant van de rijbaan) en daar sla je dus links in. Op het einde van het wegje staat een huis, hier is het!
Vanuit Brussel: Volg de Haachtsesteenweg (opgelet werken!) tot aan het Q8 tankstation in Kampenhout. De volgende straat moet je links afslaan (richting Kampenhout centrum), volg deze weg, draai achter de kerk door en neem de eerste straat links achter de kerk (aan een werf!), dit is de Tritsstraat. Volg deze weg steeds (opgelet, scherpe bocht naar links en naar rechts) tot een kapel in het midden van een kruispunt, hier sla je links af. Een 500 tal meter verder staat er een bord met een kat op geschilderd en 'Graag traag' (het huis ervoor heeft nummer 38), hier loopt een wegje naast (linkerkant van de rijbaan) en daar sla je dus links in. Op het einde van het wegje staat een huis, hier is het!
De brug van Kampenhout Sas is niet meer zo duidelijk zichtbaar Stefanie! Het valt duidelijk op hoor, je ziet rechts een Renaultgarage en een beetje verder rij je boenk het rond punt op! Je hebt nu een rond punt, de brug en dan opnieuw een rond punt. Jullie moeten er bij het eerste al af, dus de brug niet op.
Schoenen zijn opgeblonken, nu seffens pony opblinken en opbergen, zodat ze er morgen hopelijk nog een beetje uitziet...
En mijn spullen voor de rest ook klaarzetten... Misschien al een deel in mijne auto of dieje van Isabelle steken... Misschien best het meeste in mijnen auto en dan na't rijden in Isabelle haren auto stoppen als Cici weer naar huis moet...
Euhm, ik heb een klein foutje van mijzelf ontdekt... Ik kom juist terug van de paarden, megasnel doorgewerkt om ze alledrie te rijden, auto ingespurt (broer moest op tijd ergens zijn) en bijgevolg toque en chaps vergeten... Is er een kans dat ik die van iemand kan lenen? Eventueel zonder chaps zou nog gaan, maar toque zet ik toch liefst op... Ik neem trouwens 2 flesjes cider van hier mee, wel alcoholvrije, maar ik geraakte écht niet meer naar de winkel ofzo.
Karolien, volgens mij pastte mijn toque wel voor jouw (heb je ook opgehad toen je Ushi kwam rijden), maar ik ga er nu dus pas rond 12 uur zijn dus dat is wss nogal nutteloos, aangezien je om 9 uur ook al moet rijden.
Is het eventueel mogelijk om als één van de eerste te starten met de zoektocht? 't Is dat ik met Cici mee naar huis moet en dan zelf met de auto terugkom...
Ik zal die van mij ook proberen mee te nemen karolien (als ik het niet vergeet ) en mijn chaps ook. Al zou het wel kunnen dat die te groot gaat zijn voor u...