Mijn foto's van Roos staan online. Stond op de planning om vandaag alles af te maken, maar moet helaas straks wéér aan het werk vanwege een zieke collega... Hoop dat ik morgen en/of vrijdag nog even tijd heb om alles af te maken!
Ik ben ongeveer halverwege de foto's van Bram en Roos (net voorbij het boomklimmen maar net vóór de striptease van Bram) hoop er vanavond weer wat te kunnen doen
Zo, sorry voor de mega vertraging maar de foto's van Bram en Roos staan nu ook op het forum Daarmee heb ik nu al mijn foto's compleet Mocht iemand een grote versie willen hebben, stuur me dan even een berichtje
Ik vroeg me af of iemand toevallig een grijze riem is tegengekomen? Met van die glittersteentjes en stuts er op? Ik ben deze na de meeting namelijk nergens meer tegengekomen, maar ben er best wel aan gehecht haha.
Ik heb ook niets gezien.... maar heb ook geen kleding meegenomen ofzo, en dat ronde geval waar we 'inzaten' was echt leeg toen we weggingen.... want wij waren de laatsten
DesireeK
Geplaatst: 21-08-12 00:06
inderdaad ik heb ook niets gezien.. Wel balen zeg dat je em kwijt bent.. hopen dat ie nog boven water komt...
Misschien dat ie toch bij iemand in de tas verdwenen is..