ik weet zo dat richard nog lang niet alle foto`s af heeft, wanneer denk je ze online te hebben richard?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieke123 schreef:Volgens mij maakt Richard nooit zoveel foto's op meetingshet kan ook aan mij liggen maar op een andere meeting site plaatst hij er ook meestal rond 3 foto's.
Haha lastig he Jennefer. Velen van ons zijn ervaren fotografen, wat je niet vaak terug ziet bij andere meetings (meer gemixt met beginners en ervaren fotografen) Dat maakt het kiezen alleen nog maar moeilijker.
jenne schreef:Dat maakt het idd lastig Lieke
Omdat ik zelf ook fotografeer heb ik wel gekeken naar welke fotografen er komen op een meeting.
Niet banketstaaf bedoeld naar beginnende fotografen, maar dan vond ik het wel zonde om een trailer te moeten huren en andere bijkomstige kosten te moeten maken.
En de foto's die jullie maken vind ik erg mooi, vandaar dat ik me heb ingeschreven voor jullie meeting en verder ook geen andere meetings met Lotje heb gedaan.
De selectie is ondertussen iets kleiner geworden, maar het blijft lastig kiezen.
@alle fotografen: Hebben jullie ook een bepaalde tijd waarin je moet/kan nabestellen? Of zou het bv over een jaar ook nog kunnen?
Ik wil nu al een paar nabestellingen doen, maar misschien dat ik later er nog een keer wat bij wil
Fosco schreef:Richard, maar het was van te voren wel duidelijk dat je ongeveer rond de 10 foto`s zou moeten uploaden per paard.
En bij mij ook altijd na te bestellen.
Succubi schreef:Voor mij hoef je niks af te raffelen hoor Richard. Heb liever iets waar je zelf trots op bent dan een "moetje".
Volgens mij heb ik van alle fotografen. Helaas door enorme drukte en drama hier weinig tijd om te reageren.
Maar allemaal ontzettend bedankt! Zitten hele mooie tussen! En misschien als hier de verbouwing af is wil ik wel wat nabestellen (als mijn muren en portomonee dat ook oke vinden)