Ai, ik sta niet graag op de foto. Dan doe ik maar mijn gewone kloffie aan.
weule
Geplaatst: 21-07-12 23:08
Wij hebben ons eten al gedropt.., vanavond ooj al lekker biertje met bbq! Margreet, heb je morgen nog een envelop voor onw? om het geld in te doen? :p @ vief, ik doe ook me bootschoenen aan hoor, en me kop is al vandaag al mooi verbrand!
Joki
Geplaatst: 21-07-12 23:10
Margreet kleren worden het sowieso alleen wil ik eigenlijk een zomers jurkje aan maar ik ben dan als raskoukleum weer bang het dan te koud te krijgen omdat het wel lekker weer wordt maar niet super warm
Joki, ik zou voor de tram/boot een lekker zittende broek aan doen met shirt en een warm vest/trui en dan kun je je jurkje wel in de tuin aan doen. Tuin is niet heel groot maar ligt wel op het zuiden en als het vastloopt is het al gauw heel warm.
viefdepief
Geplaatst: 21-07-12 23:14
Nou dan doe ik met Jeroen mee en trek ik morgen lekker mijn bootschoenen aan Jurkje blijft mooi thuis, 20 graden vind ik nog niet echt jurkjesweer... Ben namelijk ook een echte koukleum
Dames en heren, ik mis nog ongeveer 6 kleinere klapstoeltjes o.i.d. willen jullie daar nog even aan denken. Achterste deel van de tuin is gereed, bbq kan mooi voor de achterpoort staan. Broodjes voor op de boot gaan zo de oven in, Marjolein staat in de keuken iets met knoflook te maken en ik heb er zin in.
Helaas zijn er door een situatie wat vervoers problemen met de groep vanuit het noorden. Heb hilde nog niet kunnen bereiken. Dus moet even kijken hoe en wat.
Ik zal nog even voor een stoeltje kijken, maar durf niet met zekerheid te zeggen of we die hebben hier.. Nu maar gauw eens ontbijten voordat ik aan de grote reis ga beginnen (142 km)
gooi een stoel achterin en ben zo onderweg voor in ieder geval het 1e deel van de dag!! Heb er zin in, en nee, hier ook geen jurkje, broek, hempje, vest en een luchtig bloesje mee voor als we "de tent uitzweten". Tot straks!!