Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mayling27 schreef:Anoli, zijn we samen duf... Ik heb de vrijdag (en zal een heel eind in de zaterdag doorgaan) een bruiloft....
Maar dat zien we dan wel weer

Anoli schreef:Mayling27 schreef:Anoli, zijn we samen duf... Ik heb de vrijdag (en zal een heel eind in de zaterdag doorgaan) een bruiloft....
Maar dat zien we dan wel weer
Oh gezellig nog iemand
Ga wel uitgebreidt douchen daarvoor (3x ofzo), want na zo'n dag op zee stink je naar vis niet te zuinig
@ Lynn: ja maar op de vorige pagina staat dat zowel richard als muurp dan al een meeting hebben...

Dat is toch ook al een keer verzet of vergis ik me nu met een andere (barokke) meeting?
Haha, dacht aan die barokke meeting in de L&DD
Kan ook allemaal niet precies bijhouden wie er wanneer waar op meeting gaat hoor!
Die is nu verzet naar 30 september. Ver weg, maar dan kunnen de meesten van de datum dat hij is verzet.
_Lente_ schreef:Dat lijkt me inderdaad wat weinig, zeker ook omdat je met meerdere verschillende mentoren ook verschillende soorten uitleg en tips krijgt..
Er zouden eerst toch ook maar 3 mentoren zijn? Of waren het er nou 4? Ik hoorde iig niet bij de 1e groep, omdat ik verhinderd was.
Dus mocht iemand interesse hebben om het over te nemen, laat het even weten