Bagheera_206 schreef:Dat is vervelend zeg.
Het lijstje met linkjes kunnen we makkelijk in het fotografenlijstje toevoegen als extra kolom. Is dat een idee? Zo weet je ook meteen of iedereen klaar is etc.
Lijkt me een heel goed plan!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mossel schreef:Maar als je ze niet krijgt, dan kan je de betreffende fotograaf toch even mailen/pben ( al ben ik er niet van overtuigd dat er fotografen tussen zitten die ze niet tonen)
Jenny_S schreef:was het eigenlijk al duidelijk waar we starten? adres enzo?
ik heb mijn label al binnen van drunense duinen, heb een jaar abbo genomen want ga vast nog wel een keertje
en hoe zit dat verder precies met foto's.
copyright natuurlijk ok en origeneel voor een bepaalde prijs?? en hoeveel is dat ongeveer?
geen idee hoe dat normaal geregeld is, ben wel benieuwd
Femke_Tweety schreef:Zo, even het linkje nog een keer...
Nog een vraagje:
Zijn er specifieke dingen die nog gewenst zijn? afzetlint? Prikpaaltjes?
En, ik weet niet of het mogelijk is, maar het lijkt mij ook wel erg leuk om een paar groepsfoto's te maken, met ALLE modellen. Dus zo'n beetje op de wissel van de ochtend en de middaggroep.
Moet toch een schitterend gezicht zijn, stuk of 10 barokkies bij elkaar....
Ik weet niet of het realiseerbaar is, maar ik ben in ieder geval voor...
Ivonka schreef:5 foto's per model á 10 fotografen is al 50 foto's hè
Ook zijn de fotografen zijn nog dagen bezig met klaar maken.
Femke_Tweety schreef:Ivonka schreef:5 foto's per model á 10 fotografen is al 50 foto's hè
Ook zijn de fotografen zijn nog dagen bezig met klaar maken.
Tuurlijk, vergeet ik ook echt niet...
Maar foto's kijken na zo'n meeting is gewoon echt geweldig....Daar krijg ik nooooooit genoeg van... (Tweet is nu 2 x op meeting geweest, vorig jaar 1 en dit jaar 1. Habibi, onze hond ook 1 x)
Iedere keer als er weer foto's van een fotograaf online komen, zit ik met een grijns van oor tot oor...![]()
4 a 5 per fotograaf vind ik wat aan de krappe kant, dat is alles... Ik zie er liever wat meer. Misschien gewoon vrij laten. Minimaal 3 of 4 per fotograaf, geen maximum, zoiets?
sanne_shelly schreef:Mag je wel per model 1 foto weggeven als fotograaf? Ik wil niet iedereen verplichten om dat te doen hoor, maar ik sta er zelf wel achter omdat de modellen er toch ook moeite in stekenof hebben jullie (andere fotografen) daar problemen mee?