ik loop te klooien met een website maken probeer het via weebly maar dan moet ik dus iedereen in laten loggen met mijn gegevens denk ik om de foto's te kunnen plaatsen
als iedereen het er mee eens is maak ik net als bij de hondenfotografie meeting een forum aan dat werkt veel makkelijker moet alleen iedereen zich even aanmelden.
Mooie foto's weer! Morgen krijg ik photoshop van een vriendin en die gaat me ook een snelcursus geven dus dan komen er ook wat foto's van mij
Even een oproepje aan de fotografen Heeft iemand misschien in zijn archief 2 foto's van hetzelfde paard, liefst zonder halster of hoofdstel, die ik kan gebruiken om te tekenen, in deze 2 houdingen: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 5719_n.jpg En het liefst een paard van een bokker Dit vond ik zooo'n gaaf idee, en heb al een tijdje niet meer getekend dus wilde dit een keer gaan proberen
pinkie87
Geplaatst: 07-05-12 18:49
Lauke schreef:
wat komen hier prachtige foto's voorbij zeg! Ik wil even zeggen dat ik chantal en marjolijn enorm vooruit vind gaat! Top!
Eh hadden we dan een chantal mee (of ben ik nu zo namen leek)
haha foei jah maar ben heel eerlijk zo veel paarden heb ik ook niet echt op de foto gezet denk dat richard al op het 3 a 4 voudige zit ben meer met andere dingen bezig hahaha