Hey, Ik had al wel even het forum in de gaten gehouden, maar kan op het werk niet reageren, maar bij deze.
Ik wil graag iedereen heel erg bedanken, ik vind echt dat het super mooie foto's geworden zijn(helemaal gezien het feit dat zhora meestal niet bepaald fotogeniek is en ik ook niet.). Ben er echt super blij mee.
Ik zal ook nog even alle foto's afwachten en dan eventueel even kijken wat ik na wil bestellen, maar ben er nu eigenlijk al heel blij mee. groetjes Sjoukje
Ik heb besloten om niks meer weg te werken, zo gaat het echt te lang duren Als jullie iets willen na bestellen dan natuurlijk wel en opzich als je bij een paar foto's echt liever hebt dat iets wordt weg gewerkt dan kan je het gewoon aangeven Vind het geen probleem om te doen maar om dat nou bij 100 foto's te doen, schiet niet echt op
ik heb iets heel doms gedaan Namelijk bij sommige foto's de bij gesnede versie over de orginele versie opgeslagen Echt een amateur fout Ik ga nu bij alle foto's zetten welke kunnen worden na besteld en welke niet...
Tipje voor de volgende keer: kopieer alle foto's die je wil bewerken naar een aparte map (dan staat je foto dus in twee mappen) en bewerk dan de foto's die in het aparte mapje staan (ik noem dat altijd het mapje 'Bewerkt'). Dan komen dit soort foutjes (bijna) niet meer voor