Wat zijn er een ontzettend leuke foto's gemaakt! jullie hadden ook prachtig weer, jammer dat ik er uiteindelijk toch niet bij kon zijn. Het was wel aardig druk in de L&DD zo te zien?
Kasmir
Geplaatst: 12-03-12 12:03
Had idd een reflectiescherm mee, is her en der toch mooier uitlichten SSDesign: Vind die foto van Honnie en van Amy echt heel tof op de vorige pagina!
Ennem uiteraard mag je m'n foto's opslaan zolang de tekst erop blijft staan. Je mag ze dan ook overal op internet gebruiken voor eigen gebruikt (denk aan fb, topic op bokt etc.)
Nooo Karen haha, zat toen Equeen te fotograferen idd haha .
Van mij mocht 't maar dit was ook min of meer een spontane actie. Ze liet ze vooruit lopen en daarna weer terug rennen en toen liet ze de herder in d'r armen springen .
moos24
Geplaatst: 12-03-12 12:39
ha ha !! leuk ! Ik had al meerdere foto's zien passeren met baasje, maar ik kreeg te horen: ja naar rechts, naar links, want je staat erop
ZEJA
Geplaatst: 12-03-12 12:45
Persoonlijk hoef ik er ook niet bij op maar dit is wel een heel mooi moment zo.
Mabotje
Geplaatst: 12-03-12 13:00
Dag allemaal! Zit nog na te genieten van een heerlijke dag gister, mét gigantische spierpijn ook! Ik heb geen overload aan fantastische foto's, helaas, maar ik heb er wel veel van geleerd en hoop het een volgende keer veel beter te doen. Neem dan ook zeker mijn reflectiescherm mee (bedankt Veronique, voor het tonen, ik zou er wel meer van willen leren). Ik ben al blij dat ik redelijke standfoto's heb kunnen maken, de actie komt volgende keer wel hoop ik, maar ik moet ze nog bekijken, hoop dat er wat tussen zit. Heb toch in ieder geval één vliegende foto, was alleen een beetje krap gekaderd, dus hierover heb ik nog wel een vraag: ik was veel bezig met kaderen en het scherpstelpunt instellen, maar hierdoor mis je dus een boel momenten. Hoe doen jullie dat? Scherpstelpunt laten staan en ruim kaderen? Of toch ook steeds verplaatsen?
Bam
Boncuk:
juffie69
Geplaatst: 12-03-12 13:53
Wat een gave foto's zijn er al voorbij gekomen. Graag zie ik er nog meer van Blue, dus laat maar komen
Kismetje, ik heb helaas erg weinig van Billy Komt omdat ik Billy als allerlaatste ahd en toen gaf je zelf aan dat hij er niet zo veel zin meer in had . Heb wel nog een aantal leuke foto's van jullie samen
Wat een gave foto's!! Zo te lezen hebben jullie een leuke dag gehad!
Heb nog wel even een vraagje: is er ook een fotograaf uit Overijssel die een keer mijn stafford op de foto wil zetten? Graag ff via pb
moos24
Geplaatst: 12-03-12 14:29
Alle foto's die gemaakt zijn per hond en per fotograaf, worden die op het forum neergezet per model ?
Merel_Brit
Geplaatst: 12-03-12 14:34
Hahaha ik ben dus niet de enige die het niet kan laten om tijdens het werk zeer regelmatig weer ff te kijken of er nog iets nieuws is. (en dan natuurlijk helemaal super als dat van de eigen hond is )
Er komen zoveel mooie foto`s voorbij! Ik ben zooooooo benieuwd naar de water foto`s van Djino! Ik vond het ook super leuk om complimentjes te krijgen dat Djino zo goed luistert en zo`n leuke waterrat was! Vond trouwens dat iedereen goed op z`n hond gelet heeft! De honden die ruzie aan het maken waren hoorden gelukkig niet bij onze groep!
Ja klopt helemaal Billy was er helemaal klaar mee hoor! Hij deed net op hij doof was en ging expres met zijn dikke rug richting de camera zitten..hij heeft zo zijn eigen willetje..Ik ga hem dan ook niet meer pushen dat heeft bij een dog toch geen zin..wordt hij alleen maar dwarser..ben wel benieuwd wat je er nog uit hebt kunnen persen..haha