Ja jongens als jullie het leuk vinden mogen jullie 27/28/29 april allemaal komen(moet ik wel even kortsluiten met mn ouders dan maar ik krijg het denk ik wel geregeld.
Dan zouden de mensen die mee willen gaan stappen al op vrijdag kunnen komen en dat we dan vrijdagavond gaan stappen.
En dan zaterdag hier een meet en de mensen die willen mogen blijven slapen dan en dan zouden we met degenen die zin hebben zondag nog even naar Olina kunnen.
Klopt, kun je me nog even je rekeningnummer pben zodat ik zeker weet dat ik het goed heb? Ik deeenk hem nog te weten maar het is zo flauw als ik net een cijfertje verkeerd heb
Enneh, voor de mensen die er nog wat voor voelen is mijn huis in Zwolle ergens tussen 20 april en ong een maand later ook beschikbaar voor een WvWmeeting. Misschien wel een idee voor de mensen die wat noordelijker wonen Dan zijn ouders dus op vakantie, inclusief hond (voor Martine ) en heb ik dus compleet het rijk alleen om uit te nodigen wie ik wil. Kunnen we dus best een meeting in plannen. Is er iemand die daar ook wat voor voelt?