pffff wat is iedereen snel ik moet de hele week werken en daarnaast ook paard doen dus hoop het snel te kunnen doen. zondag naar HPE meeting en wil voor die tijd klaar zijn.
Bagheera_206
Geplaatst: 28-03-12 07:29
Ik wilde het idd ook zsm afhebben ivm HPE aankomend weekend.
@Nikki: Kom ik vanmorgen op kantoor aan liggen er vijf 16GB USB-sticks op mijn bureau. Wat een lieve collega zeg. Ik zal iig jouw foto's even kopiëren op een 16GB en 8GB USB-stick. Tenzij het op 1 past. Ik wil ze best opsturen, maar jij bent sowieso gewoon vrijdag welkom bij mij thuis hoor.
Ik wil de foto's ook heel graag verwerken, maar de herinstallatie was nog niet helemaal goed gegaan, photoshop installeren ging niet goed... Dus mijn vriend heeft het gister nog eens over gedaan. Dus ik moet toch nog even wachten. Ik kan foto's wel op mijn laptop bewerken, alleen het probleem daarvan is dat de kleuren echt niet goed staan (bijvoorbeeld alle foto's in dit topic zien er heel erg overbelicht uit voor mij, maar ik weet dat het aan mijn scherm ligt, niet aan jullie foto's). Dus op mijn foto's moeten jullie nog even wachten...
Het voordeel van de herinstallatie is wel dat mijn computer zo weer rete snel is . Maar als het goed is kan ik binnenkort wel met de foto's aan de slag
Kasmir
Geplaatst: 28-03-12 12:40
Ik ben geslaagd voor mijn autorijdexamen dus kan voortaan lekker zelfstandig naar meetings crossen.
ja wij kwamen net toen je dat aan het proberen was
ja van jou 3 tal idd aardig wat foto's ze zijn natuurlijk ook 1 voor 1 op de foto geweest nog dus kom je toch aan wat meer foto's blij dat je er blij mee ben