Mooi! Ik vind het stiekem ook wel spannend, ook hoe [***] is, druk dat weet ik wel, maar ook of ze het zo lang volhoudt etc, wel leeeeuk, en morgen ochtend lekker beentjes wassen!
Anoniem
Geplaatst: 28-04-12 19:57
Meteen ook voor de modellen een leermoment dus
Ik heb er veel zin in, ben wel heel erg zenuwachtig Een workshop geven met presentatieangst, ik hoop dat jullie een beetje lief voor me willen zijn
Hoop dat Bok zich beter gedraagt als net. Hoewel jullie wel blij zouden zijn met steiger momenten Lichaam is schoon, morgen nog maar een keer de benen, die waren na het rijden zwart van de modder. Aap is er iig klaar voor en de trailer zit vol
Ga toch lopend morgen, bijrijdster van de pony gaat mee op de fiets! Ik sla jou nummer uit de PB even op Marinke, mocht ik vertraagd zijn onderweg of verdwaald .
dat wordt nu douchen dus voor die kleine gnagna Super, we zijn er klaar voor, tot morgen Angus en Kirsten
apollootje
Geplaatst: 28-04-12 21:13
Ik heb er ook zin in!
Hebben jullie er problemen mee als ik iemand mee neem als aanhang? Mijn nichtje is dit weekend bij ons logeren en zij zou wel graag mee willen. In nood zou ze ook altijd wel even kunnen en willen helpen...
Dat wordt nog is Gezellig XD zo wordt het wel groot ben allang blij dat ik niet de enige ben was al bang dat allemaal mensen zo goed als liisa zijn enzo