Ja klopt dat zeiden ze al ben benieuwd vind het wel leuk Op HE gister liet mn camera me in de steek dus geen foto's (batterij opgeladen maar oplader is blijkbaar stuk)
daarom is het wel leuk om het een beetje in dezelfde buurt te doen. dan hebben we ook weer een beetje hetzelfde groepje. of in de bossen van noordwijk idd bij de duinweg. of misschien wassenaar?
Ik ben indd ook voor een beetje hetzelfde groepje ( eventueel met de middaggroep erbij??? ) en een beetje in dezelfde buurt. Dat was voor iedereen volgens mij goed te doen...
r_oo_sj_e
Geplaatst: 12-09-11 14:02
ja inderdaad! genoeg duin/bos/strand in noordwijk ook dus combinatie zou ook nog wel wat zijn!
jSophiaF
Geplaatst: 12-09-11 14:05
Merlinde schreef:
Freya, stonden jou foto's er al op ??? De link op pagina 39 of 40 (???) geeft aan dat er nog niets in staat
Klopt was van plan om vroeg op te staan om met de foto's aan de slag te gaan. Beetje later dan gepland heeft me bed me los gelaten. Ik ga nu eerst even eten en dan aan de foto's beginnen.
volgens mij was iedereen na gister helemaal gesloopt
Sanco
Geplaatst: 12-09-11 14:11
Nou ik heb ook het klokje bijna rond geslapen vannacht lag om 10 uur al te snurken en werd vanmorgen om 8 uur weer wakker van de vuilnisauto xD Is heel wat voor mij, normaal slaap ik van 12 tot 7 ofzo...
Noordwijk is inderdaad mooi, maar de duinen bij het zuidstrand van Katwijk hebben ook wel wat hoor Alleen weet ik niet hoe goed je daar kan parkeren met trailer... wantveld heeft een mooie parkeerplaats... parkeren bij de noordduinen van katwijk (bij manege jonker) is wel te doen... maar dan is het eigenlijk alweer te ver weg om helemaal naar het zuidstrand te rijden dilemma hihi
Anders is misschien het valkenburgse meer of de vlietlanden nog wel leuk? Ik ken dat gebied zelf niet maar ik hoor anderen er heel vaak over dat het daar zo leuk is... iemand ervaring?
evdpanne
Geplaatst: 12-09-11 14:14
Ik zat net weer bijna in de bus te slapen . Maar ben veilig thuis gekomen . Vanavond pony maar even longeren denk niet dat ie nog veel energie over heeft (of hij is ondertussen ook alweer opgeladen....).
Valkenburgse meer valt tegen.... Paar leuke plekjes en meer is gevaarlijk om met paarden in te gaan.... Vlietlanden was met de cross erg leuk! Mooi gebied en veel parkeerplaatsen .
Bij de zuid duinen zit bij de soefitempel wel een grotere parkeerplaats, moet je alleen niet op zondag of zaterdag willen staan denk... (tenzij je echt vroeg komt...).
Noordwijk is ook altijd leuk, maar wel druk .
jSophiaF
Geplaatst: 12-09-11 14:17
even een klein oproepje. Iemand had mij via bokt een mailtje gestuurd, deze had ik netjes gelezen op me telefoon, maar nog niet beantwoord, en daarna alle email verwijderd van me telefoon, met als gevolg dat ze dus nu niet meer me pc zijn gestuurd. Wie oh wie was dat ? Ik weet wel dat het een van de schimmels was, maar weet de boktnaam niet meer.
Zodra alle foto's online staan, zal ik hier de link naar het album plaatsen en op me site vermelden in de kalender dat de foto's online staan, uiteraard ook met de link erbij.