hubs heeft trouwens op mij gewacht dus de wagen ligt nog in de auto. hopenlijk slaapt hij morgen wat langer uit, kan ik hem dan weg smokkelen. best erg he
Nathazzz
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-11 02:14
Okay, dan zal ik maandag het vak witte chocola eens leegshoppen bij de AH!
Oh dat is wel vervelend die rugpijn, heb je geen spiercremé of iets in huis wat je erop kunt smeren?
Ja, dan worden die mistlampen ook nog eens gebruikt haha!
@mytens: heb de kleding al half bekeken maar ben er echt weer super blij mee, echt super bedankt
pantuf
Geplaatst: 20-11-11 02:38
Ik lig ook lekker in bed. Ff me spulle opgeruimd. Het 5 euro mistery is ook opgelost Was net alles in me porto terug aan het stoppe en dat kwam niet uit. Kan dat dan niet uit staan dus tusse me gedicht nog eens gekeken en nog eens nadenke. Nee snapte het niet. Dacht heb 40 meegenomen en gewisseld, 33 betaald en 2 over. Dus dan mis je 5, fieuw ben toch niet gek,
Dus helaas ba je hoef niet al Tessa haar speelgoed uit te zoeken voor meer geld. Pakte me tel dus zal er ws uitgevalle zijn.
Ben blij dat ik het weet, niet vanwege het geld maar als ik dingen niet kan plaatsen kan ik dat nooit uitstaan.
Balen van je rug Von, zag je al een paar keer moeilijk zitten.
Vond het leuk jou en 10 in het echt te zien. Leuke meiden!
lekker lomp van die 5 euro chloe. zal het even naar je overmaken. ik dacht echt dat die uit die giraffe kwam!
hoe is het nu met je rug von?
bedankt voor de knuffels meiden!
dus.... ik ben echt raar hoor. heb ik gisteravond zoveel gegeten dat je me naar huis zou kunnen rollen, word ik net wakker met honger!
SuSem
Geplaatst: 20-11-11 09:50
Is het gelukt,Mandy?
Anoniem
Geplaatst: 20-11-11 09:53
Goedemorgen. M'n warme elektrische deken heeft goed gedaan
De kids hebben net al gekeken naar het speelgoed. Ze vinden het interessant hihi.
Straks even in de doos van Fran kijken
Malima
Geplaatst: 20-11-11 12:36
goedemorgen,
heb het tactisch gezegd. dat ik op vakantie 2 wagens mee wou nemen en dat vond hij prima. en toen gezegd dat ik dus de 2e wagen al in de auto had liggen, hihi
Hier wist Bas wel van de spulletjes. Hij vind het erg leuk
Malima
Geplaatst: 20-11-11 13:54
haha geweldig.
ik zat te denken trouwens voor de volgende meeting. gaan we gewoon met z'n allen paardrijden of een buitenrit of gewoon in een bak. volgens mij hebben we dan de grootste lol gewoon ergens in het midden van het land, dat moet wel kunnen toch?? aangezien veel meiden het missen, waaronder ikzelf ook
Ik zit natuurlijk niet in het midden maar bij ons op stal kun je leuk een buitenrit maken over de oirschotse heide. Of een dagrit naar een café in de bossen. Kun je heerlijk uitsmijters eten!
PieterBel
Geplaatst: 20-11-11 14:03
Ik ben nog niet thuid,kon mijn hypuis niet vinden in de mist haha Was gezellig!
we zijn net terug van het zwemmen in CP, was erg leuk dus kijk uit naar de zwemmeeting
paardrijden met z'n alle is ook een heel leuk idee
mandy, ach opzich voel de reactie dus mee hier dacht hubs even dat die rode roos voor hem was
en wilde zowiezo nog aan ba vragen of ze het leuk vindt om een keertje Sam te komen hobbelen als hij weer in the running is ? voor jou is het denk ik nog wel een keertje aardig aan te rijden