Heeft iedereen er nog een beetje zin in?? Ik heb iig vrij gekregen . Alleen denk ik dat het echt alleen zat-zondag gaat worden. binnenkort maar eens een lijstje maken met wat ik mee ga nemen. Irma, hoe zit dat precies? Moeten we handdoeken enzo zelf meenemen of zat dat in de prijs?
We moeten denk ik zowiezo eens in het topic gaan neerkalken wie wat meeneemt enzo?? Ik krijg geen vrij die vrijdag, maar ik vind 1 nachtje zonder ons moppie nog wel even genoeg
Volgens mij was het de bedoeling dat ieder gewoon lekkere dingen mee nam, o.a. toast, stokbrood, lekkers voor erop, stukjes kaas, salade, wat te drinken, enz. Ik weet niet of we nu ook echt gaan avondeten of dat we genoeg hebben aan allerlei tierelantijntjes? Misschien soep erbij?
chocolade fondue heeft mijn mams, maar ik geloof dat Suus er ook 1 heeft?? Weet iemand zo of er een oven in het huisje is?? Zo ja, dan lekker afbakstokbroodjes voor het ontbijt en de lunch?? en dan lekkers voor erop?? Ieder voor zich is leuk, maar dan heb je straks misschien 6 punten brie ofzo,is dat handig??
Lijkt me idd handiger als we een lijstje maken van wat er nodig is en iedereen wat aanvinkt om mee te nemen. Anders hebben we straks idd 6 punten brie, maar geen brood of zo.
blackpegasus
Geplaatst: 29-08-11 12:45
Nou ja, brie op afbakbrood met stukje komkommer is ook lekker Oven is aanwezig, zag ik