neee.... ik heb alleen nog maar kniekousen en ik heb een korte broek aan...
S_uus
Geplaatst: 01-05-11 08:28
GAAAF VT!!!! Als je je verveeld mag je wel hier langskomen voor vrijheidsdressuur lessen haha Asra kan wel het compliment, zover was ik al maar verder...(foto in profiel geloof ik) Nog niet geheel op commando, wel als ik zn been optil en neer zeg..
Wil het ook eens onder de man proberen maar ben zelf bang dat ik hem uit evenwicht haal, en we omvallen oid.
Geplaatst: 01-05-11 08:43
Haha gelukkig! Ik zit met een sigaret en whatsappp, heb net de bokker gezegd dat ik niet kon komen, die wou komen kijken en mij en eventueel ook anderen wou helpen. Nu balen we met zn 2en hahha
Laatst bijgewerkt door S_uus op 01-05-11 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha roken is ook niks waard hoor. Maar ja zo vroeg als ik wakker ben , moet ik eerst rustig wakker worden met een sigaretje.
Nou ik heb pa gevraagd mij af te zetten op stal, rij wel met iemand terug. Normaal ga ik op zondag naar mijn vorige stal om te shooten maar heb daar nu ook geen zin in. Asra is gisteren vrij geweest dus dan vandaag lekker trainen i.p.v z'n zondagse rust haha. Even met mijn veulen kroelen , die houd van aandacht, dan maar zo mijn dagje opvullen.