Debbie schreef:Ik wil wel een keer op stap in Parijs...
Goeie morgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolienn schreef:Heh, bah. Ik heb nu op tv iets opstaan, mensen van 200/300 kilo en mensen die daar een fettish op hebben! (Ook hele normale mensen, van 95 kilo bijvoorbeeld) Maar die mensen zijn gewoon echt vies, sorry. Die zijn breder dan een trekpaard met zwaar overgewicht
Debbie schreef:Haha ja ik Bob wel![]()
We zijn vorig jaar onder het mom van 'field research' naar Disney geweest met het hele tweede jaar.
Nou het was echt dramatisch. We zaten in een soort houten cottages, op een soort park. Je wilt niet weten hoeveel drank er
in die drie dagen tijd door heen is gegaan. Echt verschrikkelijk. We zaten in 6 persoons cottages, op de tweede avond waren we met meer dan 100 mensen in 1 zo'n huisje. Het paste totaal niet, we konden er alleen nog maar via de ramen in en uit. Maar het was zoo gezelligAlleen jammer dat aan het einde van de nacht iedereen stomdronken alles onder stond te kotsen (en ik dan weer zo aardig ben om dat op te gaan ruimen
)
Jolienn schreef:Zit jij ook op Stenden?Met Leisure gaan we ook in het 2e jaar.. (Dat is dit moduul, haha..) Alleen ik zit nog in het 1e jaar..
Debbie schreef:Haha ja ik Bob wel![]()
We zijn vorig jaar onder het mom van 'field research' naar Disney geweest met het hele tweede jaar.
Nou het was echt dramatisch. We zaten in een soort houten cottages, op een soort park. Je wilt niet weten hoeveel drank er
in die drie dagen tijd door heen is gegaan. Echt verschrikkelijk. We zaten in 6 persoons cottages, op de tweede avond waren we met meer dan 100 mensen in 1 zo'n huisje. Het paste totaal niet, we konden er alleen nog maar via de ramen in en uit. Maar het was zoo gezelligAlleen jammer dat aan het einde van de nacht iedereen stomdronken alles onder stond te kotsen (en ik dan weer zo aardig ben om dat op te gaan ruimen
)
tijgerr91 schreef:Volgens mij is iedereen een beetje getemdik ben de hele dag bezig mn lief te verzorgen.. Hij heeft zn kies laten trekken en dat was al erg pijnlijk.. nu is er ook nog een dikke infectie bijgekomen
als de antibiotica er op woensdag niet voor heeft gezorgd dat t beter is dan moet ie n vett poedersuiker operatie
die arme pop.. nou jah.. ga maar weer even m kijken