Stappers uit Fryslan, meld je!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 10:49

Debbie schreef:
Ik wil wel een keer op stap in Parijs...

:Y)

Goeie morgen :D Bob jij? :P

Sentido

Re: Stappers uit Fryslan, meld je!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:14

Morning!

Hahah Deb :') Gaan we dan ook naar disney land? :+

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:27

Haha ja ik Bob wel :Y)

We zijn vorig jaar onder het mom van 'field research' naar Disney geweest met het hele tweede jaar.
Nou het was echt dramatisch. We zaten in een soort houten cottages, op een soort park. Je wilt niet weten hoeveel drank er
in die drie dagen tijd door heen is gegaan. Echt verschrikkelijk. We zaten in 6 persoons cottages, op de tweede avond waren we met meer dan 100 mensen in 1 zo'n huisje. Het paste totaal niet, we konden er alleen nog maar via de ramen in en uit. Maar het was zoo gezellig := Alleen jammer dat aan het einde van de nacht iedereen stomdronken alles onder stond te kotsen (en ik dan weer zo aardig ben om dat op te gaan ruimen ^) )

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:30

Hahahaha via de ramen? :') Oowh dat is wel heel erg hoor.. :=

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:27

Goede morgen allemaal!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:05

Jolienn schreef:
Heh, bah. Ik heb nu op tv iets opstaan, mensen van 200/300 kilo en mensen die daar een fettish op hebben! (Ook hele normale mensen, van 95 kilo bijvoorbeeld) Maar die mensen zijn gewoon echt vies, sorry. Die zijn breder dan een trekpaard met zwaar overgewicht :o

Ja géééééétverdemmeeeee, ik heb t ook gezien. Die konten, dat leken wel bijzet tafels :=

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:48

Debbie schreef:

We zijn vorig jaar onder het mom van 'field research' naar Disney geweest met het hele tweede jaar.
Nou het was echt dramatisch. We zaten in een soort houten cottages, op een soort park. Je wilt niet weten hoeveel drank er
in die drie dagen tijd door heen is gegaan. Echt verschrikkelijk. We zaten in 6 persoons cottages, op de tweede avond waren we met meer dan 100 mensen in 1 zo'n huisje. Het paste totaal niet, we konden er alleen nog maar via de ramen in en uit. Maar het was zoo gezellig := Alleen jammer dat aan het einde van de nacht iedereen stomdronken alles onder stond te kotsen (en ik dan weer zo aardig ben om dat op te gaan ruimen ^) )

Zit jij ook op Stenden? :P Met Leisure gaan we ook in het 2e jaar.. (Dat is dit moduul, haha..) Alleen ik zit nog in het 1e jaar.. :+

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:38

Wat zijn jullie stiiiiiiiiiiiiiiiil vandaag!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 17:40

ben niet zo fit :)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:42

Ohjee wat hebbie? (ik zit dan juist altijd heel veel op bokt :+)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 17:48

griepje denk ik...
heb het de hele dag koud, en zweet uit mijn kleren bijna :+ is niet helemaal lekker :P hahahaha

k ben veel op msn bezig, en lees veel :P (en make up testen hahahaha)

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:53

Volgens mij is iedereen een beetje getemd :P ik ben de hele dag bezig mn lief te verzorgen.. Hij heeft zn kies laten trekken en dat was al erg pijnlijk.. nu is er ook nog een dikke infectie bijgekomen :(:) als de antibiotica er op woensdag niet voor heeft gezorgd dat t beter is dan moet ie n vett poedersuiker operatie :(:) die arme pop.. nou jah.. ga maar weer even m kijken -O-

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:53

dat poedersuiker toch altijd he :P

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:58

Jolienn schreef:
Zit jij ook op Stenden? :P Met Leisure gaan we ook in het 2e jaar.. (Dat is dit moduul, haha..) Alleen ik zit nog in het 1e jaar.. :+

Ja klopt! Haha ik doe MEM. Dankzij ons gaan MEM en Leisure niet meer samen :o Je hebt toch flinke strijd tussen beide tijdens zo'n reis :=
Tijdens de feestjes stonden alle MEM'ers op de tafel en dan maar zingen: AALLEE LEISURES ZIJN HOOO-MOO!! ALLLEE LEISURES ZIJN HOO-MOO!! (Op het bekende toontje :+ ) T' niveau was ver te zoeken inderdaad :Y)

Dus nu gaan ze volgens mij apart van elkaar. Is op zich ook wel beter want de groep was anders zo verschrikkelijk groot.
Maargoed.. bereid je maar voor! Slaap alvast goed van te voren! Tis echt super super leuk ;)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 17:59

Klinkt pijnlijk! Kies laten trekken lijkt me überhaupt al vreselijk!

Beterschap iedereen maar ;)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:03

Ach nouja.. Moet kunnen toch :+ Haha nou ik heb nog een jaar. Ik mag hopen dat mn vermoeidheid dan toch eindelijk wel eens over is :+

Wonen jullie trouwens allemaal nog bij je ouders of op kamers (studentenhuis?) of al helemaal op jezelf?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:13

Kies trekken is niet fijn nee :=

Project wat ik voor 1 weekje zou doen, is nog een week achter aan geplakt *\o/*

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:14

EngeltjeS schreef:
Amaretto27 schreef:
Aaaaah :wave:

Ik wil ook wel een keer naar Heerenveen opstap :j

dan gaan we daar ook een keer meeten!

Hahaha is wel vaak druk maar hoe meer mensen hoe meer vreugd :P ..

Aaah parijs .. laten we ook eens naar LA gaan *D :')

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:16

Debbie schreef:

haha klinkt erg leuk maar dat kotsen is echt wel de afknapper .. gadverdamme :')

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:17

Bwuh, ik mis het paardrijden... Ik heb echt de drang om NU op een paard te stappen.. Maarja, op een paard stappen dat in Enkhuizen staat gaat een beetje lastig :')

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:17

tijgerr91 schreef:
Volgens mij is iedereen een beetje getemd :P ik ben de hele dag bezig mn lief te verzorgen.. Hij heeft zn kies laten trekken en dat was al erg pijnlijk.. nu is er ook nog een dikke infectie bijgekomen :(:) als de antibiotica er op woensdag niet voor heeft gezorgd dat t beter is dan moet ie n vett poedersuiker operatie :(:) die arme pop.. nou jah.. ga maar weer even m kijken -O-

aaaah hopen dat de antibiotica snel werkt dan ! :j :(:)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:18

Jolienn schreef:
Bwuh, ik mis het paardrijden... Ik heb echt de drang om NU op een paard te stappen.. Maarja, op een paard stappen dat in Enkhuizen staat gaat een beetje lastig :')

:(:)

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:19

@ jolien : Woon bij me moederss 8-) .. hahah wil wel graag op mezelf maar als die bijkomende kosten dan is dit wel lekker :=

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:20

Jolienn schreef:

Aaah das wel kudt .. Ga naar de dichstbijzijnde manege en zoek de leukste knol ui :') }:0

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:23

ja maar er zijn niet echt maneges in de buurt van leeuwarden :( Tenminste, heb toen eens lopen zoeken, maar niet echt iets gevonden! :P Heb wel 1x een manegeles meegedaan, hihi. In dronrijp :P Vet grappig..