En trouwens, tot nu toe dacht ik aldoor - vraag me niet waarom? - dat we twee keer per dag les hadden maar 't is maar een keer. Kunnen we mooi een keer smiddags ofzo naar buiten gaan. Doe ik het niet direct na de les maar gewoon een uurtje als we met een aantal tegelijk naar buiten kunnen.
WashingtonB
Geplaatst: 21-06-11 14:25
Zo gek is dat niet, ik dacht dat ook hoor Dacht toen ik het rooster kreeg, hmm dan heb je best veel vrije tijd. Maar inderdaad buiten rijden is goed plan, ook wel even lekker denk na een zware les. En ik wil die hei daar echt gezien hebben. Op stal zeiden ze dat je daar écht buiten moest gaan rijden...
mijn week ziet er zo uit: maandag 14.00-15.00 dressuur les. dinsdag 10.00-11.00 springen, 15.00-16.00 dressuur les woensdag 13.00-14.00 dressuurles donderdag 8.00-9.00 dressuur les, en dan om 13.45 die proefgerichte training. vrijdag van 9.00-10.00 dressuur les
Mijn planning is als volgt: Maandag dressuurles Dinsdag dressuur en springles Woensdag dressuur en crossles Donderdag proefgerichte clinic en dressuurles Vrijdag dressuurles De tijden kan ik zo snel niet vinden haha
Heb mij overal voor opgegeven maar weet nog of ik ook daadwerkelijk alles ga doen. Ligt er aan hoe romeo het doet en of dat die het volhoudt. Anders al ik denk ik woensdag de dressuur over en ga ik alleen crossen en mischien sla ik nog wel wat over haha. Heb 2 rijbroekn gescoord vandaag en springschoenen en leuke polo dus helemaal goed!
Dankjewel! Heb inderdaad mijn her vandaag. Dus ik vind dat mijn verjaardag me geluk moet brengen en ik die 7.1 moet halen.
WashingtonB
Geplaatst: 22-06-11 11:34
Gefeliciteerd Smeetjoew en heel veel succes met je her!!
Ik heb bikini al toegevoegd aan het lijstje . Hoorde dat het maandag al 27 graden wordt...
Ik heb elke dag alleen dressuurles en donderdag dan de proefgerichte training. Dus ik kan wel naar buiten hoor... Maar de clinics 's avonds zien er leuk uit!