je ziet vanzelf ergens autos staan, makro is niet open dus waar autos en meiden staan zijn wij van bokt whaha, denk dat makkelijkste is bij de tankstations maar das zelfde terrein als de rest van de makro dus kan niet missen
MIJN AUTO IS KAPOT! Of althans, ik kom er niet mee naar Essen, dat mag duidelijk zijn.
Ging vandaag verjaardagskado voor mijn zusje halen in Arnhem binnenstad, kwam na de Westervoortse brug weer stil te staan. Auto ff 20min. af laten koelen, peuk gerookt en de rest van de dag heb ik gewoon weer kunnen crossen maar durf het risico niet te nemen helemaal naar Duitsland.
Laura: Ga jij nog mee???????? Anders blijven Daphne en ik alleen nog over!
Er zijn nog 2 plekken over mocht laura niet mee gaan, dus jullie kunnen sowieso mee. Nikki, heb jij miss t nr van laura en dat je kan vragen of ze nog mee gaat? Weet niet of ze nog op tijd op bokt komt
Bij mij hangt heter van f, wss is ID vrijdag binnen, anders heb ik eht probleem, maar dan mag vn mij wel iemand in de plaats die wel een ID heeft, en niet ouder als 14 is....
Maar wss is ID vrijdag binnen, mn moeder zit financieel al niet zo top, enan bijna 50 euro voor een spoed-ID kon ze eigenlijk niet missen... ):
Ja waarschijnlijk wel, als Laura niet mee gaat. Dan komt Daphne bij Ellen-Rose in de auto (heb nog niet met Ellen-Rose overlegd maar denk dat dat wel goed is ) dus dan hebben we 3 volle auto's. Ik weet alleen niet wat Laura nou wil...
Smste mn ma hoelaat ik auto kon halen voor zondag. Kreeg ik terug: dat kan niet wij zitten dan in belgie........
Ik paniek en boos want ik had het met mn pa afgesproken en dan zouden er vijf personen niet mee kunnen. Mama gebeld en uitgelegt, nu gaan zij met hun kleine auto naar belgie en ik mag toch de grote mee nemen, pfiewie haha