[Besloten] Van pil tot baby, meeten 2011??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Retlaw

Re: [Besloten] Van pil tot baby, meeten 2011??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:16

zou wat zijn als je niet kan/mag voeden :+

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 17:20

Ik mocht vorige week donderdag Jayden niet eens in de V&D in Zwolle verschonen toen we in het la place zaten :? !!! Terwijl ik in meerdere filialen V&D geweest ben en mn ventje gewoon op bankje hem verschoond had en vind ook zo belachelijk om te moeten betalen 25 rotcenten om een baby te verschonen :? , denk dan bij mn eigen van nadat ik klaar ben met verschonen kan ik dat aankleedkussen ook zelf ff doekje overheen halen en is weer schoon, maar ik neem zelf altijd een doek mee zit standaard in de tas en leg die erop en dan ook nog die stomme 25 rotcenten te moeten betalen :? !!! Wat een armoedzaaiers ik gooide dan ook zonder pardon de 50cent die toilet juffrouw tegemoed en gezegd van maak zelf dan ook eens wat beter schoon zeg want dat aankleedkussen zag er alles behalve schoon en fris eruit bah :r ... Kijk dat ik 25cent moet betalen als volwassene vind ik wel logisch maar bij een baby :? :n

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:23

Nou, sorry hoor Fiem, maar ik vind het niet meer dan normaal om op het toilet te verschonen, en tja, dat kost nou tegenwoordig eenmaal geld. Wat is nou 25 cent?! Ik vind het nogal asociaal om dat op een bankje te doen, terwijl daar een speciale ruimte voor is ingericht.. Gatver, ik zou over m'n nek gaan als in in LaPlace een broodje zit te eten en iemand gaat z'n kind verschonen :roll:

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 17:25

@ Sanne: Op zich vind ik geen probleem maar op da bankje hem verschonen hij lag helemaal beschut achter de tas en ik ging er helemaal voor hem zitten zodat niemand het zou zien ...
En die 25cent maakt mij ook geen ene flikker uit maar vind wel dat die toilet juffrouws ook wel veel beter schoon mogen maken en ook vaker, want het was daar in Zwolle alles behalve schoon en fris :r

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:26

Dat het jou niets kan schelen, mij een zorg.. Maar je ruikt het toch.. ik vind dat echt asociaal zeg!

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 17:29

Oh sorry maar ben vergeten bij te zeggen dat als Jayden gepoept heeft ik wel met hem naar toiletten loop ik doe alleen verschonen als ie alleen maar geplast heeft en niet gepoept ;)

SaNNeS88 schreef:
Dat het jou niets kan schelen, mij een zorg.. Maar je ruikt het toch.. ik vind dat echt asociaal zeg!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:29

Dan nog :=

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:35

ik heb er zin in, en scott ook...

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 17:59

Nagyl schreef:

waarin ?

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 18:01

Ik verschoonde ook waar het kon toen Devin nog klein was hoor :j Tenzij hij idd gepoept had, dat stinkt zo, maar plasjes, gut, wat geeft dat. Ik deed het ook altijd braaf op een hydrofiel of een matje, vanwege Devin zijn hygiene en die van de mensen die na ons op de bank komen te zitten :j En niet om het geld, maar gewoon mijn eigen gemak. Zo'n kleintje verschoon je nog lekker snel. Nu is het soms echt afleiden, snel broek aan doen, weer afleiden, nog even knuffelen enz enz...

Nee ik vind het niet aso hoor :n Als je het gewoon een beetje afgeschermd kan doen, dan heeft niemand er last van.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 18:05

Idd SC zo denk ik er net zo over hoor ;) !!
Ik had vorige week ook een beetje de neiging om gewoon dekentje in de winkel (afgelegen welliswaar) op de grond te hebben gelegd omdat ik vooral die toilet juffrouw zo raar vond en ik was eerst naar toilet geweest toen gespiekt naar dat aankleed kussen wat daar lag en vond ik alles behalve schoon en fris zijn

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 20:50

Ik verschoon ook altijd op t toilet hoor. Tenminste, ook wel ergens anders, maar niet in een restaurant. Vind ikzelf ook niet zo fris maargoed. Buiten in de reiswieg ofzo deed ik het ook wel eens, maar niet in een restaurant waar mensen zitten te eten.
Hier is de wc in de V&D echt top... ik geef daar graag 25 cent voor uit. Helemaal beplakt met Winnie the pooh stickers en knuffels en van die leuke dingen aan het plafond. Schoon kussen, krijg er een luierzakje bij van de wc juffrouw en ik heb zelfs een x een luier van haar gekregen.

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:07

jannie86 schreef:
Nagyl schreef:

waarin ?

in de burgerszoo en het eten ahahaha

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:08

SpeedyCorsa schreef:
Ik verschoonde ook waar het kon toen Devin nog klein was hoor :j Tenzij hij idd gepoept had, dat stinkt zo, maar plasjes, gut, wat geeft dat. Ik deed het ook altijd braaf op een hydrofiel of een matje, vanwege Devin zijn hygiene en die van de mensen die na ons op de bank komen te zitten :j En niet om het geld, maar gewoon mijn eigen gemak. Zo'n kleintje verschoon je nog lekker snel. Nu is het soms echt afleiden, snel broek aan doen, weer afleiden, nog even knuffelen enz enz...

Nee ik vind het niet aso hoor :n Als je het gewoon een beetje afgeschermd kan doen, dan heeft niemand er last van.

dit doe ik ook vaak hoor... sommige wc's zijn zelf nog te ranzig op de ergens wat vast te pakken

Nagyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 21:10

Laatst vroeg ik in een redelijk nette restaurant/cafe waar de babyverschoner was.... zeiden ze: meiske gank mehr boven ut doen, doa is noe toch geine.... (of te wel.meid doe het maar boven, daar is nu toch niemand)..... en boven was ook een restaurant gedeelte.. moest het gewoon op een tafel van hun doen. Al leg ik daar ook iets op hoor.. En de luier neemden ze zelf mee.... service? hihi

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 23:17

Maar dat zou ik ook nog wel doen, maar in een restaurant waar mensen eten dat doe ik niet. Vind sowieso niet zoveel verschil of het nu een baby of volwassene is. Niemand hoeft dat te zien van mij, dat vind ik gewoon prive.

Heeft er hier iemand nog belang bij een pak rijstebloem. Staat al een tijd onaangebroken in de kast. Dan neem ik het mee naar de meeting.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-11 23:20

We gaan eigenlijk ieder weekend uit eten en als er iemand daar zijn baby zou gaan verschonen midden in de zaak dan zou ik diegene echt de wind van voren geven!
Dat doe je thuis toch ook niet in de woonkamer als je aan tafel zit?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 01:00

Tip!

Als je flesvoeding geeft neem dan in een thermosfles kokend heet water mee en een fles met koud water mee. Melkpoeder in de bakjes. Als het dan flestijd is maak je eerst het water door te mengen klaar en dan poeder erbij en voeden maar.
Je moet dan wel meer water meenemen dan nodig omdat je soms wat weg zult gooien om het op de juiste temperatuur te krijgen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 09:44

Hilda ... is idd een heule goeie tip!! Ik doe dit al sinds gestopt ben met borstvoeding en vind het verrekte handig maar Jayden krijgt het niet met gewoon kraanwater zijn melk aangemaakt, maar gewoon met spa blauw...

Dus als er iemand bijv ook niet genoeg koud water mee heeft kom dan maar bij mij ik heb een heule grote fles spa blauw in mijn tas ;)

Hilda79 schreef:
Tip!

Als je flesvoeding geeft neem dan in een thermosfles kokend heet water mee en een fles met koud water mee. Melkpoeder in de bakjes. Als het dan flestijd is maak je eerst het water door te mengen klaar en dan poeder erbij en voeden maar.
Je moet dan wel meer water meenemen dan nodig omdat je soms wat weg zult gooien om het op de juiste temperatuur te krijgen.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 09:47

Als ik Jayden verschoon dan doe ik dat ook zo dat niemand er last van heeft laat staan dat ze het kunnen zien ik maak het dan zo beschut en zoek altijd een plekje uit precies achterin en in een hoek...

En verschoon hem alleen als ie geplast heeft als ik ergens ben als ik merk dat ie gepoept heeft dan doe ik het wel bij de toiletten, plas ruik je toch echt niet hoor iig niet als men op een afstand zit!!

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:52

Zo deed ik het ook altijd Hilda, lekker makkelijk :j

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 10:01

XFiemoX schreef:
maar Jayden krijgt het niet met gewoon kraanwater zijn melk aangemaakt, maar gewoon met spa blauw...

Dus als er iemand bijv ook niet genoeg koud water mee heeft kom dan maar bij mij ik heb een heule grote fles spa blauw in mijn tas ;)

Huh, waarom geen kraanwater????

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 10:51

De tip die Hilda geeft voor flesvoeding is idd ideaal, zo deed ik het ook.

Fiems, plas of niet ik verschoon altijd in de wc's.
Bij de V&D en Hema in Enschede hoef ik nooit te betalen als ik alleen daar kom om een kleine te verschonen.

Wbt voeding, tuurlijk houden we rekening met de allerkleinsten, als hun gevoed moeten worden dan kan dat toch prima!

Hilda, jammer dat je niet meekan!

Netje, ik heb er ook zin aan! Ben nog steeds aan het twijfelen of ik een van de jongens mee zal nemen.
Misschien dat het wel lukt, maar als ik meerijd met Mandy Dan gaat het niet lukken, ik kan [***] moeilijk op het dak vastbinden :+ En wedden dat hij dat juist helemaal geweldig zal vinden :')

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 10:59

@ Luffie: Vanwege al het kalk in het kraanwater waar Jayden behoorlijke last van krijgt!

@ Steph: Dan zijn ze in Enschede stukke vriendelijker tegenover kleine baby's, maar hier in de omgeving totaal niet hoor moet je gewoon betalen voor om je kind te verschonen...Een volwassene die moet betalen oke dat vind ik ook normaal (ook al tref ik dan nog gore toiletten aan) maar voor een baby???? :? en dan helemaal als je ziet dat de verschoon plek voor baby's hartstikke goor is en zelf eerst even schoon moet maken om je kind te verschonen, daarom heb ik nu altijd een eigen doek mee standaard!!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 11:30

Ik vind als je een nette toilet hebt je er ook wel voor kunt betalen. Hier op verschillende plekken echt zo netjes en versierd etc en super schoon. Betaal ik graag 25 cent voor, als je je bedenkt dat die vrouwtjes verder geen salaris krijgen volgens mij. Tenminste, die in de ene La place hier niet vertelde ze. Wij hebben 3 La Place's is het centrum en bij alledrie is het top.