nu ben ik alleen maar wendy ik wil op nafnaf had ik op pagina 34 al gezegd (maar toch wordt er daa gekozen)
Maar noor ik zou als je de mail hebt even vragen of wel wel gaan galloperen omdat hen een fnrs manege is kan het zijn dat ze dat niet doen als je gee nruiterbewijs hebt
WOW das wel heel erg veel Ik neem niet heel veel geld mee, alleen het geld voor de buitenrit, de cap die ik van Noor ga overnemen en een beetje geld voor op het terras
Wendy ik hebt de manege gemaild dat we nu al op 14 mensen zitten en misschien de groep nog kleiner word dat word dan 12 En dat het antwoord op de vraag van noor naar ijn emailadres mag worden gestuurd omdat ik anders morgen toch al haar wachtwoord zou krijgen
Is prima hoor ga ervoor zorgen dat de mail naar jou gaat! Kun je me misschien wat opties geven wanneer jullie kunnen/willen? dat is voor ons iets makkelijker bepalen of het gaat lukken!
Hihi Ik heb ff gemaild dat we nu met 12 zijn Want priscilla en janine gaan ook waarschijnlijk niet maar pris gaat nu 2 weken weg en daar kan ik heeeeeel erug helaas niet op wachten!