BBQ is buiten he? Zijn er mensen die gewend zijn om bij/na het eten een peukie op te steken? Waarschuw dan even, dan zorg ik dat ik pleite ben of op zn minst genoeg gegeten heb
Ik loop dat wel ergens anders even heen Dat niemand er last van heeft bij het eten
_janet_
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-10 22:26
Gewoon niet roken als er nog mensen aan het eten zijn Als roker heb ik daar zelf ook een hekel aan. Dat als ik aan het eten ben, een ander een peuk opsteekt.
D_Travis
Geplaatst: 07-01-10 22:30
ik zelf totaal geen problemen mee, maar kan me voorstellen dat het voor niet rokers niet zo fijn is. Dus we houden gewoon rekening met elkaar. Ik vind het met BBQ juist gezellig en lekker om af en toe ff een sigaretje te roken, juist omdat je rustig eet enzo, maar hou wel rekening met mensen die dat niet leuk vinden. Ik zal niet ff uitgebreid een peukie aansteken als iemand naast mij, die daar een hekel aan heeft, lekker zit te bunkeren
ik rook en bijt normaal gesproken nagels maar nu niet
Grit
Geplaatst: 07-01-10 22:38
_janet_ schreef:
Ja rokers zijn nu eenmaal de gezeligste mensen
ellieellende
Geplaatst: 07-01-10 22:39
_janet_ schreef:
Ik rook mezelf suf, en heb geen nagel meer op mijn vingers zitten
dat HAD ik dus ook, ben nu erg trots op mijn slappe nageltjes Alleen heb ik er vnvd 1 afgebroken toen ik een stier aan het wegjagen was bij de kraan, die wilde ook drinken en pakte steeds mijn emmer af... zou eigenlijk iemand eens moeten filmen; heb al 2 x gevochten met die stomme stier.
Pradaatje
Geplaatst: 07-01-10 22:40
Ik rook niet, maar toch heb ik mijn nagels eraf gebeten
D_Travis
Geplaatst: 07-01-10 22:41
hahaha ellen ja dat had ik wel willen zien en wat zonde van je net gespaarde nageltje
Je had de stalhouder moeten zien kijken, sta ik daar zijn grote trots uit te schelden.... Maar dat beest is zo agressief, zegt hij heel droog, hij is gewoon enthousiast...
Maar goed das niet on topic.
Las iets over slaapplaatsen, als er ruimte tekort is, ga ik gewoon thuis slapen, ook geen punt. Mag ik trouwens de hond meenemen?? of loopt daar ook een hond rond? dodge is niet zo goed met andere honden...
D_Travis
Geplaatst: 07-01-10 22:46
haha ja ik beet ze ook best kort, nu heb ik al hele kleine nagels van me zelf, dus dat was zon lelijk gezicht, maarja wat doe je er aan. Maar heb nu gelnagels, ben er blij mee, en kan er niet aan bijten. (najah alsje echt wil kan het maar ik doe het neit)