Hoe laat zouden we ongeveer weggaan want het is voor mij een uur extra om Martine af te zetten of iemand moet Luana en Shannon terug naar Heerenveen kunnen nemen? Dan is het maar 20 minuten om(afsluitdijk/lelystad) dus dan weten wij waar we op moeten rekenen ivm treintijden enzo
Emma, dat wist je toch van te voren dat het zo lang om was neem ik aan?? Of had je er nog niet bij nagedacht toen je het aanbood ?
Want volgens mij ben ik naast jou de enige terug gaat met de auto, de rest blijft slapen enzo Dus ik ga er even over na denken, maar zeg liever nog niets toe...
Had er niet bij nagedacvht, dacht dat ik sowieso over Lelystad reed maar het maakt oor mij niks uit hoor Tis meer dat ik dan echt niet tot super lang kan blijven dus meer dat het misschien leuker is voor Shannon en Luana maar het is voor mij geen probleem
oke ja at hoeft voor mij niet hoor Luaan Ik heb toegezegd dat jullie met mij mee kunnen dus daar jou ik me ook aan maar het kan dus zijn dat wij wel 'vroeg'(niet te laat dus) weggaan Martien moet in totaal 2.5 uur reizen(incl auto) dus dat is ook wel ff
Het hoeft niet hoor Maartje Ik probeer het voor iedereen even te kijken wat het handigste is Dus ik probeer echt alleen maar te overleggen... niet af te haken