[besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:20

Ik heb heel wat gemist zie ik!
Nouja, hopelijk ben ik de volgende keer wel van de partij.
Super dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad, op de foto's ziet het er ook heel gezellig uit met veel lol! :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 11:56

mark! :~

Gelukkig staan de meest beschaafde foto's op internet ;) Ze zijn leuk!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:04

Hahahaha nog wat van Mark gehoord :P?

Gister was het echt onwijs gezellig :). De foto's die er nu op staan vallen me ook nog alles mee :D.
Ben benieuwd naar de rest O:).

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:17

Die van mij in shock is echt te erg :oo Kon je geen charmantere vinden :P Maar waar ik ons lieftallig Markje om de middel hang, maakt weer een hoop goed :D

Zoals jullie kunnen zien was het was supergezellig en we hebben echt een heleboel lol gehad! Saida hoe was de verjaardag? Lau we hebben nog aan je gedacht!

Utixo

Re: [besloten] De barokke paardenliefhebbers gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:46

Ghehe, ik ga Mark eens proberen te hyven :+

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:56

soeske schreef:
Ziet er gezellig uit.
Ik was hard aan't werk gister :(

wij ook, met kippen uit mekaar rukken en ribbetjes kluiven. verder werd er nogal aan middelvingers en een banaan gezogen... en lapdance stond ook op het programma.
ik ben wel benieuwd naar de andere (sensuur)foto's.

sanne: ook ik moet nog steeds lachen als ik eraan terug denk. echt te waus! en ook vrijwel allemaal.

benthe: succes he. maar denk aan je leeftijdsvereiste

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:00

Hahahaha mark krijgt spijt dat ie ooit in de horeca is gaan werken :=.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:16

Ik doe het voor Mies. Maar ik kan hem niet vinden :n.

Poging tot verslag dan maar.

Zoals gisteravind bekend is geworden, hebben Mies en ik heel veel voorbereidend werk aan de meeting gehad. Het meeste werk bestond uit het opruimen van de brokstukken die we achterlieten als we weer een onder de tafel lagen van het lachen, maar ala.
Voor de geinterreseerde lezer, rustig aan, gaandeweg zal het u bekent gemaakt worden waarom.

Op het station was iedereen snel gevonden. Behalve Esther, die had haar telefoonnummer doorgegeven. Aan mij. En ik had uiteraard dat telefoonnummer niet opgeslagen in mijn telefoon. Ilona en Anouk waren alvast vrolijk richting het spoor gehuppeld, toen Ester via de andere kant aan kwam lopen. Gelukkig was onze held Frank daar, welke onze schone deernes weder terug vond. We waren compleet, dus op naar de Mol. Ilona, Mies en ik op hakken, Malin op krukken en een Frank. De rest was normaal. Zien jullie ons al lopen?

Mies en ik moesten nog wat bekokstoven, aangezien ons plan du campagne, onze practical joke, onze sfeermakers, enkele A4tjes, in Mies haar tas zaten. In de auto. Vlakbij de Molslaan draaiden wij ons om, en begonnen uit volle borst te zingen. De melodie is herkenbaar, zingt u mee?

"Zie gins komt onze uit het forum al aan
hij brengt ons zijn sexy ondergoed
laat die broek nu maar gaan
Hij schud met zijn kontje
en dekt op en neer
Anouk staat te kijken en roept hem reeds toe
Frank, hijs die broek op, anders krijg je de roe

O lieve Frankiej
Trek die broek naar benee
En draai met dat kontje een keer of 2"

De tekst is helaas neit gelijk gebleven, door de alcohol waas van gister weet ik hem niet meer. De teksten komen nog online, Mies maakt daar vast wel even tijd voor.

Maar goed, de avond begon gezellig. Eenmaal gevestigd in de Mol hebben we nog een lied ingezet (Cowboy Billie Frank), maar helaas, hij luisterde niet meer. Op naar de mooie mannen dus. Al vlug was er een mooie ober gespot, voor de oplettende onder ons, dat was de Mark.

Enige tijd later kwamen Heidi en Marcel erbij, en waren we compleet. Het schansen kon beginnen.

De drank vloeide reikelijk, en krukkige Malin besloot al dat het wellicht beter was als ze naar de auto toe gerold zou worden.

Helaas bleek sexy Mark pas 22 te zijn, maar Mies viel wel op jonge jongetjes. Ik vond hem te jong, waarop de leeftijdsdiscussie ontstond. Piemelkaas en gerimpelde piemels waren een geliefd onderwerp van discussie deze avond. Ter informatie, ik hoef ze ook niet zo oud dat bovengenoemde zaken aanwezig zijn. Het mag allemaal wel strak en schoon.

Na veel drank, lol, tijgerstrings met bananen, troubadourtje pesten was het dan toch echt eens tijd om ons heen te kijken. Bleken we de laatste te zijn. Snel afgerekent, het "wat vond u van ons restaurantkaartje" ingevuld, buiten nog even met het personeel staan beppen, ik heb nog in de armen van de gastheer gelegen, en toen op naar de beestenmarkt. Mies had opgeschreven dat Mark en Timo (de andere ober, maar die was 20, dat was te) hot waren, en we waren nog geen 5 minuten weg, of Mies haar telefoon ging al :+.

Maar goed, nog een drankje gedronken, en afscheid genomen van elkaar. Het was een mooie avond. Volgende week weer? :)

Sorry, ik ben niet zo heel goed in uitgebreide verslagen schrijven :n

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:33

This just about does it ;) :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:50

Mooi verslag hoor :).

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:01

Ja, jullie moeten ook!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 14:16

Hahahaha ik ben niet zo goed in verslagen schrijven, maar ik ga er wel even rustig over nadenken ;).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 15:56

Ik denk dat het verslag van Benthe wel redelijk compleet is van een onvergeetelijke avond.. Tsjeeee, wat heb ik gelachen _O- . Het onderwerp van de hele avond, was natuurlij sex. Alles was dubbelzinnig, bij ons aan tafel, maar ook de liedjes van de troubadour, en de buren van naast ons deden gezellig mee.

Tijdens de toespraak van de gastheer die avond, gebeurde er iets hilarisch. Onze lieve Denise, maakt in de rust van het gesprek, toch een enorme varkensknor, waardoor de hele zaak dubbel lag van het lachen :D :D :D .

En toen onze Heidi, die werkelijk waar, nergens vies van is. De befaamde peen in de bips verhaal, stak zij zo in haar mond om er eens een heerlijk hapje van te nemen _O- :D .

En toen nog Frank, met de tijgerstring, gevuld door een banaan op het hoofd. Dat was ook hilarisch. Hij heeft hij ook nog over de broek aangetrokken! Jaaaa, die Frank is wel in voor enig 'geinig spelletje'. :') Ook konden Mies & Benthe het niet laten om gretig gebruik te maken van die 'geinige Frank'. Hij had te kampen met 2 dames die hem wel eens een lapdance wouden geven onder het mom van "we moeten buiten een sigaretje roken, dus we móeten over je heen wurmen, of nouja, glijden" :') . Frank had hier, uiteraard, geen enkele problemen mee :D .

Misschien was het toppunt nog wel buiten. Je loopt het restaurant uit, eindelijk weer een klein beetje bedaard van de heftige avond. Springt onze Benthe in de armen van de gastheer. Om vervolgens op het plaatje te worden vast gelegd, door onze Frank. Nou, geloof me, Frank zou Frank niet zijn als hij hier even een héél mooi plaatje van schoot.. Benthe had nl een heel mooi rokje aan, waar hij de foto even goed onder plaatste :') . Misschien kan deze foto even geplaatst worden, hij is zo leuk :) .

Daarna nog gesproken met elkaar op de BEESTENmarkt :') . Hoe toepasselijk. Daar ging men aan de tequilla, sambuca, passoa-jus of amaretto-cola.. En werd het nog veel gezelliger :D . Helaas, helaas, kwam hieraan ook aan eind, en gingen we moe en voldaan naar huis... Met de buik vol, en een lach op het gezicht, want dit zou weer zo'n mooie herinnering worden.... :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:52

Het klinkt echt súper!!!!! Volgebns mij hebben de achterblijvers écht wat gemist...

Uhm...mogen er namen bij de foto's geplaatst worden,dan weet ik meteen wie wie is....of blijven jullie liever incognito :P

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 16:59

en een mooie herinnering is het!!!
zal ik mijn verhaal dan ook maar doen?

ik was de gelukkige BOB voor 4 dames: Anouk, Denise, Malin en Michelle (die toch erg rustig was achter het zijraampje).
Op naar Delft wat ook snel gevonden was dankzij dat "stom wijf" van m'n navi. Poos gewacht op de rest, toen kon de wandeling met zang van mies en benthe beginnen. Overigens kon ik de hele tekst niet horen onderweg. Echt, ik had zoiets van die hebben me toch een berg pb-tjes gestuurd over en weer. Mol was snel gevonden, dankzij m'n originele spuiten en slikken T-shirt hadden we al gauw bekijks. Goed, eenmaal binnen tussen de kippen (!) werd al duidelijk hoe het zou gaan worden. Ik heb nog nooit zo lang zo uitbundig moeten lachen, gewoon koppijn ervan. Het zal iedereen al wel duidelijk zijn dat met mij niet te bluffen valt, dus Michelle's string ging meteen op m'n bol. Ik was overigens wel blij dat Marcel erbij was, in m'n eentje had ik me toch niet meer op m'n gemak gevoeld...

Heerlijk die lapdance-acts, de Denise-knor, de Ilona-uitdrukkingen, de Heidi-uitspattingen en noem maar op. Ik had wel het gevoel dat ik in het middelpunt stond, alhoewel ik dat niet echt gewild had. Maarja een stel jongere dolle mooie meiden daar valt niet onderuit te komen.
Volgens mij zullen ze ons daar bij de Mol nog lang heugen, de (brabantse) troubadour kon dat zootje bokt-ongeregeld ook wel waarderen. Goed, genoeg geouwehoerd, ik heb een hele hoop mooie gekke plaatjes en ja Ilona ook DE foto:

we gaan ervoor:

Afbeelding

de beruchte string

Afbeelding

heidi in actie

Afbeelding

denise is er niet

Afbeelding

anouk had sjans

Afbeelding

de bewuste bips-peen

Afbeelding

een smakelijke boel

Afbeelding

wat er nou zooo klein is, weet ik niet

Afbeelding

kijk dat bedoel ik nou met harem

Afbeelding

wat zou er toch onder zitten?

Afbeelding

het toetje

Afbeelding

nog steeds verliefd

Afbeelding

zooooooo!! lekker

Afbeelding

gastheer en kok moeten natuurlijk ff door benthe benaderd worden

Afbeelding

en hier is ie dan:

Afbeelding

ik heb er nog meer, zal ze zo ff in photobucket zetten

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:10

Whahaha, jongens wat een foto's en verhalen!! Klinkt super, stelletje gekken :D

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:22

Whahaha, weer een prachtige fotoserie!!!

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:27

Hij is echt verschrikkelijk :')

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:27

Hier mijn poging tot een verslag ;).

Ik kwam met de trein aan op spoor 2 en moest even zoeken waar ik heen moest ;). Uiteindelijk vond ik de voorkant van het station en zag daar een groepje mensen staan waarvan ik wel het vermoeden had dat het de 'barokke bokkers' waren. Maar ja ik had alleen nog maar Ilona een keer gezien en die stond er niet bij :). Maar gelukkig dat Frank mij herkende ;). Degene die in het station op mij wachten werden er ook weer bijgehaald en vervolgens zijn we met het goede richtingsgevoel van Benthe naar de Mol gelopen. We vonden het gelukkig al snel!

In de mol kwamen er al snel mooie dubbelzinnige onderwerpen op tafel en zongen Benthe en Mies hele mooie liedjes (waar bijna niemand naar luisterde). Ik heb echt gigantisch gelachen :). Ik wist wel dat er een paar gekken tussen zaten, dus gelukkig was ik al een beetje gewaarschuwd :+. Toen ging de troubadour bij ons aan tafel ook nog eens over vleeselijke lusten zingen en ja toen was de toon helemaal gezet :). Het doel van de avond was denk wel bereikt het ging niet alleen maar over paarden ;).

Het eten was ook errug lekker, wel wennen zo met je handen eten! Vooral van de Syllabub werd veel gegeten (maar dat kwam denk meer door het achterliggende verhaal....). Bij de koffie kregen we nog een beoordelingsformulier waar Mies even liet merken hoe leuk ze het wel niet vond, vooral mark vond ze hot en timo ook wel ;). Heel dapper schreef ze uiteindelijk ook maar naam adres en telefoonnummer op bij de gegevens.

Aan het eind van de avond bleken we al snel als laatste over te zijn in het restaurant en toen besloten we ook maar te vertrekken. Buiten bleven we toch nog hangen en stonden we nog wat met het personeel te praten. De kok mocht de string van Frank wel even lenen en Benthe werd op handen gedragen door heer waard :).

Uiteindelijk zijn we nog vertrokken naar de Beestenmarkt waar Mies gebeld werd door Mark... Die liet er ook geen gras over groeien! Jammer dat we hem niet meer gezien hebben ;). Op het terras zat bijna iedereen aan een borrel en was het ook erg gezellig. Zo gezellig dat ik niet al doorhad dat het al 12 uur was en dat ik eigenlijk al in de trein had moeten zitten :o.

Uiteindelijk gingen we dan toch richting huis en dacht ik een trein gevonden te hebben op het station. Was alleen zo slim (tja blond he) om niet te kijken op welke dagen de trein reed, waardoor ik er op perron 2 achter kwam dat ik de trein aan de overkant op perron 1 moest hebben :P. Die was natuurlijk weg voordat ik daar was :). Uiteindelijk een trein gevonden naar Den Haag Centraal. Op HS uitgestapt en daar bleek pas na een uur een trein naar leiden te komen. Dus maar weer snel terug in de trein gestapt, maar op Den Haag Centraal aangekomen stond daar helemaal niks meer richting Leiden op de borden. Vond wel een trein waar Venlo op stond en op het bord wat er naast hing stond dat hij naar Utrecht ging en op Leiden stopte. Ik heb het toen maar even nagevraagd en hij ging inderdaad naar Leiden. Uiteindelijk ging de trein om 1.22 rijden en stond mijn moeder al op me te wachten bij Leiden Centraal. Ben dus veilig thuisgekomen (wel een beetje laat maar ach :P).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:28

Hahahaha hele charmante foto hoor Benthe ;).

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 17:29

http://photobucket.com/boktmeeting

gastwachtwoord is frankie
ze zijn met het uppen verkleind tot 600 x 480, als je de originelen wilt hebben, stuur maar een pb met je mailadres en de gewenste foto's

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:28

Mies_Apollo schreef:

Maar ik ben nog niet klaar :P
we hebben er meer hoor :D

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:39

bovenstaande verslagen beschrijven de gehele avond wel ;)

Benthe: ik heb hem ook niet kunnen vinden! Heb ook niks meer gehoord :P

De met veel zorg gemaakte liedjes:

(cowboy billy boem)
En wie rijd er met zn harem door de prairie!
Het is cowboy frankie boem
door de concurentie zeer gevreesd
er is nooit op bokt een cowboy geweest die zo sexy was als cowboy frankie boem!

van je hotsie knotsie knetter van je jippie jippie jee
geef hem nog een drankje, het liefst een stuk of 2
hij gaat dan los als een beest, met de dames wat een feest!

---------------------------------------------------------------------------------------
(zie ginds komt de stoomboot)
Zie sinds komt sexy frankie met zijn harem daar aan
Hij brengt ons verleidelijk ondergoed, laat die broek nu maar gaan.
hoe swingt hij zijn kontje, hij dekt op en neer
dan zwaaien de dames hun geld heen en weer

anouk staat de lachen en roept hem toe
frank nu die broek dicht anders krijg je de roe!
ow sexy frankie dans nog voor mij
en maak al deze dames hitsig en blij

-------------------------------------------------------------------------
(wilhelmus)
Frankiej van het forum
was daar o zo vereerd
Dat zijn harem hem zou bekoren
Alle damens van 't peerd
Alle damens wilde vozen
Al was 't soms seer bitter
Sijne ondergoede is uitgekozen
Frankiej, is het roze of glitter?

(beren botje)
Bokker frankie ging uit eten
Maar was plots zijn ondergoed vergeten
Geen roze string, of gouden slip
Wat was bokker frankie sip
1 2 3 4 5 6 7
Waar is toch zijn sexy ondergoed gebleven
Het is niet hier, het is niet daar
Blote frankie oelala

(copacabana)
Zijn naam is frankie,
Hij is een showboy
Om zijn ondergoed bekend, onze barokke paardenvent
Is het de roze, of toch de gouden
Maar met frankie weet je niet, wat de toekomst je bied
Na wat glaasjes wijn, worden de gesprekken fijn
tussen benthe en michelle
Zijn favoriete haremdellen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:40

Machonito schreef:
Mies_Apollo schreef:

Maar ik ben nog niet klaar :P
we hebben er meer hoor :D

Ik hou mn hart vast!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 18:52

Mensen whahahahahaha die verslagen en die liedjes :P
Tsja Frank, je stond wel echt in t middelpunt van belangstelling he ;) Echt lachen, vind t nog steeds erg jammer dat ik niet meekon!!