Nouja, hopelijk ben ik de volgende keer wel van de partij.
Super dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad, op de foto's ziet het er ook heel gezellig uit met veel lol!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kon je geen charmantere vinden
Maar waar ik ons lieftallig Markje om de middel hang, maakt weer een hoop goed 
soeske schreef:Ziet er gezellig uit.
Ik was hard aan't werk gister
.
.
. 
.
.
. Het onderwerp van de hele avond, was natuurlij sex. Alles was dubbelzinnig, bij ons aan tafel, maar ook de liedjes van de troubadour, en de buren van naast ons deden gezellig mee.
.
.
Ook konden Mies & Benthe het niet laten om gretig gebruik te maken van die 'geinige Frank'. Hij had te kampen met 2 dames die hem wel eens een lapdance wouden geven onder het mom van "we moeten buiten een sigaretje roken, dus we móeten over je heen wurmen, of nouja, glijden"
. Frank had hier, uiteraard, geen enkele problemen mee
.
. Misschien kan deze foto even geplaatst worden, hij is zo leuk
.
. Hoe toepasselijk. Daar ging men aan de tequilla, sambuca, passoa-jus of amaretto-cola.. En werd het nog veel gezelliger
. Helaas, helaas, kwam hieraan ook aan eind, en gingen we moe en voldaan naar huis... Met de buik vol, en een lach op het gezicht, want dit zou weer zo'n mooie herinnering worden....

.
. Uiteindelijk vond ik de voorkant van het station en zag daar een groepje mensen staan waarvan ik wel het vermoeden had dat het de 'barokke bokkers' waren. Maar ja ik had alleen nog maar Ilona een keer gezien en die stond er niet bij
. Maar gelukkig dat Frank mij herkende
. Degene die in het station op mij wachten werden er ook weer bijgehaald en vervolgens zijn we met het goede richtingsgevoel van Benthe naar de Mol gelopen. We vonden het gelukkig al snel!
. Ik wist wel dat er een paar gekken tussen zaten, dus gelukkig was ik al een beetje gewaarschuwd
. Toen ging de troubadour bij ons aan tafel ook nog eens over vleeselijke lusten zingen en ja toen was de toon helemaal gezet
. Het doel van de avond was denk wel bereikt het ging niet alleen maar over paarden
.
. Heel dapper schreef ze uiteindelijk ook maar naam adres en telefoonnummer op bij de gegevens.
.
. Op het terras zat bijna iedereen aan een borrel en was het ook erg gezellig. Zo gezellig dat ik niet al doorhad dat het al 12 uur was en dat ik eigenlijk al in de trein had moeten zitten
.
. Die was natuurlijk weg voordat ik daar was
. Uiteindelijk een trein gevonden naar Den Haag Centraal. Op HS uitgestapt en daar bleek pas na een uur een trein naar leiden te komen. Dus maar weer snel terug in de trein gestapt, maar op Den Haag Centraal aangekomen stond daar helemaal niks meer richting Leiden op de borden. Vond wel een trein waar Venlo op stond en op het bord wat er naast hing stond dat hij naar Utrecht ging en op Leiden stopte. Ik heb het toen maar even nagevraagd en hij ging inderdaad naar Leiden. Uiteindelijk ging de trein om 1.22 rijden en stond mijn moeder al op me te wachten bij Leiden Centraal. Ben dus veilig thuisgekomen (wel een beetje laat maar ach
).
. 

Echt lachen, vind t nog steeds erg jammer dat ik niet meekon!!