Urielle schreef:Thanks voor de foto's Loes! Urielle3 is erg mooi!
Ze mogen wat mij betreft gepubliceerd worden hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Thanks voor de foto's Loes! Urielle3 is erg mooi!
LDRD schreef:Loezoe, ik hoop vanmiddag ook jouw foto's te kunnen versturen.
Geloof dat ik dan iedereen zo'n beetje gehad heb?
Javayo schreef:Er is me gevraagd een stukje te schrijven dat als verslag bij voorpagina nieuws gaat komen over de OO seven dag
Willen de bokkers die meegereden hebben, een mooie foto van hun paard op de oosevendag naar mij pm-en? En willen de fotograven hun mooiste OO seven foto naar me sturen? graag al opgeladen op internet, scheelt een hoop werkdan maak ik er een foto verslag bij
Javayo schreef:Javayo schreef:Er is me gevraagd een stukje te schrijven dat als verslag bij voorpagina nieuws gaat komen over de OO seven dag
Willen de bokkers die meegereden hebben, een mooie foto van hun paard op de oosevendag naar mij pm-en? En willen de fotograven hun mooiste OO seven foto naar me sturen? graag al opgeladen op internet, scheelt een hoop werkdan maak ik er een foto verslag bij
Nogmaals mijn vraagik heb een stukje geschreven, en foto's toegevoegd. Nu staan de foto's die Femmy van de nakomelingen heeft gemaakt erop. Mocht je daar een andere voor in de plek willen, pm die dan even naar me. (tot nu toe ontvangen: Wrangler en Ubid'or)
Vanavond (pas na 9 uur) wil ik de boel naar Sjoert sturen zodat het bij het voorpagina nieuws komt. Anders is het niet zo actueel meer
YoJcE schreef:ik stuur straks de mooiste foto javayo!
wat vonden jullie trouwens van de tip, naar het buiten oog kijken. ik heb gisteren meteen geprobeerd en vind het eigenlijk meteen een super tip!
LDRD schreef:bedankt voor de mooie foto,s van stef en U2.Urielle schreef:Thanks voor de foto's Loes! Urielle3 is erg mooi!
Ze mogen wat mij betreft gepubliceerd worden hoor![]()
.
Rijan_ schreef:even een pb naar zandor.ik wil graag nog zo een 00 seven boek bestelen maar dan moes ik een
e-mail naar een mvr stuuren nu heb ik de e-mail aderes wel
maar hij doet het niet wie kan me helpen ?
Zandor schreef:haha dat ga je krijgen he als je wat ouder word.Iew, ze zegt mevrouw tegen mij
Je hebt een berichtje Rijan_!
Zandor schreef:die verjaardag vond ik ook niet leuk en die van 40 ook niet* tja, wordt dit jaar 30 *