Opstapplaatsen (mits voldoende deelname) Brunssum, Eindhoven, Heerlen, Hoensbroek, Kerkrade, Maastricht, Nederweert, Roermond, Sittard, Venlo.Dit zijn ze.
Misschien ff lijstje?Sronnie: EindhovenSani: EindhovenJolliegirl: EindhovenLexmiro: Eindhoven * dacht ik? n_atas: Eindhoven
Eindhoven.Kom samen met mensen in zwolle!het is jolliegirl aan elkaar, niet met een afbreekstreepje ertussen
ehmm..... Volgens mij is eindhoven ook het dichts voor mij ( kom uit Veenendaal )ben niet zo topagrafisch
n_atas schreef:ehmm..... Volgens mij is eindhoven ook het dichts voor mij ( kom uit Veenendaal )ben niet zo topagrafisch Ja dat is het dichtste bij
Als er al een heleboel vanuit eindhoven kunnen, kunnen we dat evt. ook aanvragen.mochten we de 25 niet redden(wat ik niet verwacht, aangezien we al willen boeken!) kunnen we ook met dit clupje gaan
pff.. moet k hem wel in't nederlands schrijven.... ben al 2 uur met engels bezig, dus begon spontaan in't engels
nee..pc viel uit, alles weg..had gewoon netjes de vraga of evt. alleen eidnhoven zoiezobeschikbaar kon zijn,