Veel zeg..idd. kloptie volgensmij niet meer..Heel mischien gaat Wendy_unique met muh mee..en diie heeft trailer..Haha.
xxjuutxx staat er ook nog niet op..maar of ze mee gaat is niet helemaal zeker ligt eraan of ze die zaterdag trug is van wintersport..anders gaat er iemand anders mee op juriel..
dan moet hij/zij op dieet maar luitjes ik ben er morgen weer ik ga ff douche en dan voor tv hangen..doeidoei
Oja,Houd er ff rekeniing mee.. K neem als ik meega,, een jarige jop mee.. Cocktaiil is jariig de 25e (Mag diie ook een Appelflap ?:P)
Whaahaaa:P Nou wieweet als t lukt bestel ik wel een taart bij de bakker met paardenopdruk..Whahaa:P Of wat jullie willen :|
hahaha, arme paarden.. vliegen elke keer geknoeide suiker stukjes en stukjes taart langs hun hoofd, en hun moeten maar sjouwen
2 paards? misschien hebben we binnenkort een 2 paards, maar nu 1,5.. anders mag je hem wel meenemen denk ik? ik ga toch niet meer mee:(
en stuur de appelflap en taart maar over de post! Leonie HesselinkEsinkweg 87107 AKwinterswijk-kotten of mag ik er geen adres neerzetten?