Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NynkeMarit schreef:Even totaal iets anders, weet iemand toevallig leuke plekken om buiten te rijden in en om Heerenveen/rottum?
Als er bloesems in bloei staan hier in de buurt hoor ik dat ook graag![]()
cynthia18 schreef:NynkeMarit schreef:Even totaal iets anders, weet iemand toevallig leuke plekken om buiten te rijden in en om Heerenveen/rottum?
Als er bloesems in bloei staan hier in de buurt hoor ik dat ook graag![]()
Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Sinds september wonen we in Rottum en staan de paardjes thuis. Ben benieuwd naar leuke uitrijdmogelijkheden
Lante schreef:Oenkerk is dichtbij Leeuwarden en bij die manege (vereniging Trynwalden) zijn ook mogelijkheden om te crossen. Moet je wel een bijrijdpaard hebben. Er zijn geen manege paarden.
als je eens wilt crossen kan je ook bij ons op stal vragen? Wij hebben crosshindernissen en genoeg paarden waar je wel eens op zou kunnen rijden
je kunt er ook één leasen. Zou je even contact op moeten nemen (http://www.stalboeken.nl). Het ligt alleen bij Drachten en niet bij Leeuwarden
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Ik ben op zoek naar studenten die HBO Diermanagement studeren aan Hogeschool Van Hall Larenstein in Leeuwarden. Ik kom zelf verder ook niet uit Friesland, maar kon via de zoekfuncties ook geen mensen vinden die deze studie volgen/volgden. Ik ben zelf studie-oriënterende, dus als je mij kan en wilt helpen, let me know!