Vivaldi staat er ook op.. Ik heb nu alles erop staan! :d hadden andere mensen ook nog foto's gemaakt van andere fotografen in actie? ik vind dat altijd erg leuk om die foto's ook te zien
Ik hoop van het weekend mn foto's te kunnen afwerken
NRJ
Geplaatst: 26-04-13 06:28
Vond ik ook al Ben erg benieuwd naar je foto's! Volgende week heb ik vakantie, en kan ik er ook weer eens goed voor gaan zitten, lijk er maar niet aan toe te kunnen komen...
@zoey; succes! @nrj; ga je van de week aan mijn fotos beginnen voor op te sturen naar me @obelix; ik heb het geld zojuist naar je overgemaakt vd bestellingen
Ik heb mn laatste foto's online gezet. (die van Jauke,KJ Make my day en Vivaldi) En nog 2 fotografen actie foto's
NRJ
Geplaatst: 28-04-13 16:55
@tamaramt Inderdaad Lekker vakantie dus...
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-13 18:32
Ben helaas nog niet toegekomen aan de rest... Die volgen deze week nog.
Overigens heb ik een enorm leuk nieuw bijrijdpaard gevonden. Sueño, een bijna 4 jarige PRE ruin die pas net onder het zadel is. Gisteren voor het eerst langsgeweest en er was meteen een klik.
Tamara ik ga proberen dinsdag te beginnen met je foto's!
NRJ
Geplaatst: 28-04-13 23:45
Wat een knapperd Zoey! Veel plezier met hem, maar dat gaat wel lukken denk ik zo
Ik heb vandaag eindelijk een begin kunnen maken met de foto's voor de weebly. Morgen gaan ze er allemaal op Vandaag ook mijn verzorgpaard verhuist naar de zomerweide, foto's zijn te zien op mijn facebookpagina
@oey; leuk dier maar ik dacht dat je een jonge jazz te rijden had al? @nrj; geef maar een seintje als je de fotos klaar hebt dan zal ik het geld overmaken naar je
NRJ
Geplaatst: 29-04-13 08:51
De foto's van April en Jauke staan op de weebly Nu verder met Chickie en Bono...