Ik kan echt geen photoshop meer zien beetje jammer dat ik Wander nog moet doen, daarna meeting van afgelopen zondag en heb komende zondag weer een meeting wat doe ik mezelf toch aan
ik wil 1 foto op canvas laten drukken voor mij zelf, een foto samen met wander. en 1 foto op canvas voor de eigenaar, een foto waar alleen wander op staat.
ma tja als je zo veel mooie foto's krijt, tja, welke wil ik dan, zelf weet ik denk ik wel welke ik voor me zelf wil, maar voor de eigenaar weet ik t nog niet.
welke zouden jullie kiezen voor de eigenaar? of zouden jullie een andere doen? ik heb natuurlijk nog niet alle foto's maar ik vind deze tot nu toe voor de eigenaar t leukst.
Bijna alle foto's van Zafire staan online en daar word ik echt vrolijk van. Ik word wel weer geconfronteerd met mijn vreselijke houding Maarja, valt wat aan te doen..
t valt me op dat er maar erg weinig mensen zijn die foto's van anouk hebben. alleen t paard cootje heeft foto's van haar. is ze op vakantie ofzo? viel me net in eens op haha
Klopt, momenteel een beetje grote chaos bij mij thuis en in mijn leventje In elk geval zal alles er voor de 28ste opstaan, heb al paar paarden af maar zet alles er in 1 keer op. Dus foto's zijn onderweg (:
Ik moet nog één paard geloof ik. Ik weet dat morgen de foto's erop moeten staan. Ik zal deze vanavond dus ook op de site zetten. Sorry, ik heb het gewoon erg druk met van alles nu..