Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janneke584 schreef:Lauke schreef:Nog even snel een spammetje![]()
[RT-HAW] Jitske @ work op film
Ik kijk in jou topic en zie Jitske van de Lage Landen. Dat is een zus van Bente van de Lage Landen (de fries die ik vandaag mee had). Als het goed is is Idske van de Lage Landen dan haar moeder. Heb ik ook nog op gereden.
haha wat grappig! Jij weet dan vast wel wie de vader van Jits is?Wou ik nog graag weten, maar was er nog niet aan toe gekomen om te vragen aan de eigenaresse
Ciinderella schreef:Jullie hebben een leuke maar lange dag achter de boeg gehad gisteren!!?
Ik heb naast jullie gestaan, tussen de prikpaaltjes die wegspoelde, leuk om jullie daar zo bezig te zien
Het zag er allemaal geweldig gezellig uit! Ik ben nou ook bezig mijn foto's op de computer te zetten en uit te gaan zoeken. Hou het hier een beetje in de gaten, leuk om ook jullie foto's te bekijken
Stonden echt prachtige paarden tussen !!!
Zijn een heel stel prachtige foto's uitgekomen!
en met alle geluk, beetje somber, maar er is droog weer geweest de hele dag
Ciinderella schreef:Jullie hebben een leuke maar lange dag achter de boeg gehad gisteren!!?
Ik heb naast jullie gestaan, tussen de prikpaaltjes die wegspoelde, leuk om jullie daar zo bezig te zien
Het zag er allemaal geweldig gezellig uit! Ik ben nou ook bezig mijn foto's op de computer te zetten en uit te gaan zoeken. Hou het hier een beetje in de gaten, leuk om ook jullie foto's te bekijken
Stonden echt prachtige paarden tussen !!!
Zijn een heel stel prachtige foto's uitgekomen!
en met alle geluk, beetje somber, maar er is droog weer geweest de hele dag
borrie01 schreef:dan was jij samen met lisa?
zag jullie inderdaad met de weggespoelde prikpaaltjes.
jullie waren ook snel weer weg.