Misschien toch nog kleine carpoolactie! Eens kijken of het lukt om af te spreken bij station Hilversum Sportpark. Kan Nikki denk ik lopend heen en kan de auto van Sanne of mij blijven staan en rijden we met 1 auto richting Nijverdal.
Oh ja ik moet nog even mijn TommieTom updaten en kijken of er idd geen wegwerkzaamheden zijn.
Moet alleen nog even reactie van Nikki krijgen of dat voor haar ook handig is en of je daar inderdaad de hele dag je auto gratis kunt parkeren, maar op Google Streetview lijkt het er iig wel op.
Jaa!!! Ooh wat heb ik een super lieve stalgenoten [***] en ik worden gebracht en gehaald! Misschien wel war extra publiek bij de fotoshoot, maar dat is niet erg hè? Hihi
Jaa!!! Ooh wat heb ik een super lieve stalgenoten Soraya en ik worden gebracht en gehaald! Misschien wel war extra publiek bij de fotoshoot, maar dat is niet erg hè? Hihi
Super!! Extra publiek is niet erg, dat kan soms verrekte handig zijn zelfs!
extra publiek is wel handig, kunnen ze de aandacht trekken van de paarden en een extra paar handen is altijd handig ik heb er ook super veel zin in en stiekem vind ik het best spannend