Spelletjesavond omgeving Zuid-Holland [besloten]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 07:47

Suuszels schreef:
Okeeeee ik kom wel gewoon :D heb gelukkig weinig groepsopdrachten deze week

Ik quote het lijstje een andere keer zit op me telefoon ;)

Ik kan ook wel eerder komen, denk iets van 4 uur

Ga jij met de auto??? Ik wil namelijk ook wel graag komen, maar heb geen auto tot mijn beschikking. Ik heb vrijdag (hopelijk) een stagedag, dus dan kan ik vanaf Rotterdam vertrekken. Maar terug wordt wel een probleem en stiekem wil ik dan graag in 's Gravendeel slapen... (bij mijn vriendje <3 )

:D

Magrathea

Re: Spelletjesavond omgeving Zuid-Holland [besloten]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 08:30

Ik ga de Spanjaard donderdag al bewonderen. Dan oordeel ik wel of ik hem leuk genoeg vind om 2x te zien in 2 dagen :=

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 08:40

Ik ben er hopelijk de volgende keer weer bij :D
Dan word het langzaamaan ietsjes minder druk...

Veel plezier!!

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 09:11

Sunshine80 schreef:
Suuszels schreef:
Okeeeee ik kom wel gewoon :D heb gelukkig weinig groepsopdrachten deze week

Ik quote het lijstje een andere keer zit op me telefoon ;)

Ik kan ook wel eerder komen, denk iets van 4 uur

Ga jij met de auto??? Ik wil namelijk ook wel graag komen, maar heb geen auto tot mijn beschikking. Ik heb vrijdag (hopelijk) een stagedag, dus dan kan ik vanaf Rotterdam vertrekken. Maar terug wordt wel een probleem en stiekem wil ik dan graag in 's Gravendeel slapen... (bij mijn vriendje <3 )

:D

Ja ik ga met de auto, dus dan mag je natuurlijk meerijden. 's Gravendeel ligt direct aan de andere kant van de toltunnel toch?
Ik vertrek of uit Dordt maar waarschijnlijk uit Rotterdam omdat ik denk ik moet werken (ze hebben bijna altijd wel diensten voor me :+ )als ik in Rotterdam zit zit ik zeer wss in de buurt van Keizerswaard.
Als ik er eerder ben kan ik ook boodschappen halen :j

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 10:49

Hihi, nog even en we moeten gaan loten voor wie er boodschappen mag doen :D :D

Ik kan in mijn auto wel makkelijk mee naar de supermarkt, ik heb alleen maar 2 zitplaatsen. Ik zou zeggen, vecht het onderling maar uit. Of we gaan met z'n allen :+ , dan kunnen we wel gaan lopen :+

Ikzelf ben niet zo van de maaltijdsalades maar daar komen we wel uit.

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 11:55

Spuit elf meldt zich..... :o

Het was er helemaal bij ingeschoten totdat een mede-spelletjes-bokster mij er gelukkig op attendeerde van de week (dank je wel nog!). Jammer genoeg kan ik er deze keer weer niet bij zijn. Een vriendinnetje van mij gaat zaterdag van Noord-Holland weer terug naar Overijssel verhuizen en die ga ik helpen. Omdat het al zo'n reis om de wereld is ga ik vrijdagmiddag al die kant op.

In ieder geval alvast heeeel veel plezier en hopelijk wel tot de volgende keer!!!!

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 14:27

Lisanka: ik moet vrijdag toch nog even naar het winkelcentrum dus ben dan vlakbij het station. Ik zou je daar op kunnen pikken dat wij even samen boodschappen doen? Hoef Judith geen moeite te doen :o

Jammer dat je er niet bij kan zijn, volgende keer beter :D

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 15:36

x_spekkie_x schreef:
Dan doe ik alle boodschappen wel en kan ik meteen een maaltijdsalade maken als mensen dat lekker vinden (pastasalade met (kip), sla, paprika, komkommer, tomaat, noten, zongedroogde tomaat, kappertjes en oliedressing). Stokbroodje erbij en je hebt een heerlijke maaltijd :9

Ik ben voor, maar dan zonder paprike :o

En dan sta ik mijn plekkie om boodschappen te doen af hoor, geen probleem. Vergeten jullie de icetea (Lipton) niet :o ;)

Was vanochtend nog bij je in de buurt Judith. Moest bij Wonen Centraal zijn en hebben een broodje gehaald bij de Kwalitaria in de Herenhof. Daar gelijk maar een "menukaart" meegenomen, misschien handig voor vrijdag als we idd naar de snackbar willen? Is dat ook de snackbar die jij bedoelde of ga jij naar een ander?

Zag overigens ook nog een busje van Clicktobuy.nl rijden daar, maar geen bekend gezicht achter het stuur :D

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 16:04

Haha nee ik rij niet met de bus en mijn vriend eigenlijk ook bijna nooit :Y)
Als je er buiten Alphen een ziet rijden moet je ff snel een foto maken en opsturen, krijg je een kortingsbon :D

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 19:04

Karin, dan was je zeker heel dicht bij. Ik ga zelf eigenlijk nooit bij Kwalitaria, maar het maakt mij niet zoveel uit.

Zullen we het er dan maar op houden dat Delaja en Spekkie boodschappen gaan doen? Als jullie maar op het melk-vrij letten.
Qua avondeten ben ik voor de snackbar maar wel met een lekkere gezonde salade erbij :9

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 20:52

Magrathea schreef:
Ik ga de Spanjaard donderdag al bewonderen. Dan oordeel ik wel of ik hem leuk genoeg vind om 2x te zien in 2 dagen :=

haha niet teveel naar de nieuwe foto's in mijn profiel kijken, want dan valt hij in het echt opeens heel erg tegen :=

ik zit opeens te bedenken dat ik helemaal vergeten ben om nog te kijken of ik vrijdag eerder weg kan van mijn werk. Zo niet dan word het rond half 5 bij mij. Dan ff langs Abdullemans en dan richting judith.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 22:48

Delaja schreef:
Lisanka: ik moet vrijdag toch nog even naar het winkelcentrum dus ben dan vlakbij het station. Ik zou je daar op kunnen pikken dat wij even samen boodschappen doen? Hoef Judith geen moeite te doen :o

Ja, prima!
judith_irene schreef:
Zullen we het er dan maar op houden dat Delaja en Spekkie boodschappen gaan doen? Als jullie maar op het melk-vrij letten.
Qua avondeten ben ik voor de snackbar maar wel met een lekkere gezonde salade erbij :9

Ja, dat vind ik ook wel best eigenlijk. Doen we dat toch? Haal ik alleen ingrediënten voor een salade (dus geen pasta en kip) en dan kunnen we gewoon friet+snack halen/laten bezorgen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 23:09

Ik weet echt niet hoe laat ik klaar ben vrijdag. Heb 'presentaties' van iets, geen idee van wat :P maar ga er maar even vanuit dat ik ineens door ga Marieke, als ik toch met jou meerijd laat ik het wel even via whatsapp weten goed? (Kleine kans, ws is het erg om om eerst vanuit Leiden helemaal naar Delft te komen en dan alsnog weer terug te moeten :+ )

Vind je het dan goed als ik donderdag alvast een tas met spelletjes in jouw auto dump? Dan hoef ik daar niet vrijdag de hele dag mee rond te zeulen.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 14:57

Ik ga nu die peanutbutterkoekjes maken, denk dat ik er vrijdag nog wel wat over heb :j Als het goed is zijn ze Judith-proof maar ik ga nog even alle verpakkingen nalezen. Heb in elk geval gelet op de boter :P

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:01

Hee meiden, voor mij gaat het morgen niet lukken :(
moet stagelopen en dan gelijk 's avonds aan de studie, heb een project af te ronden waar we wat vertraging op hebben... Wel jammer, want ik had er net zo'n zin in, maar studie gaat voor.

Ik hoop echt echt echt echt er volgende keer weer bij te zijn!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:07

Je kan er zo vaak niet bij zijn! :( Doe eens niet ! :P

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:35

Magrathea schreef:
Je kan er zo vaak niet bij zijn! :( Doe eens niet ! :P

;(
I know!!! Ik vind jullie zo gezellig en ik doe zo graag spelletjes!!!
(maar ja, ik werk ook nog 4 dagen en ik studeer nog en en en...)

Maar jullie hebben het vast gezellig zonder mij. Ik beloof plechtig er in november wel bij te zijn (al zit ik dan weer vol met sociale dingen)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 15:46

Je maakt maar gewoon tijd :P Wij zijn ook een sociaal ding toevallig!

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:51

Ehum, Suuszels.......ik gok zomaar dat Judith geen pindakaas mag :o

Jammer Sunshine, vind ook dat je in november gewoon maar alles moet schrappen, zodat je er gewoon bij kan zijn :D

Ik heb er zin in *\o/* Vanavond alvast wat bakken, want morgen de hele dag studie. Dus geen hoogvliegers dit keer, komt volgende keer wel weer :j

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:53

Ga ik zeker doen! Alhoewel ik wel echt treinkaartjes voor Frankrijk heb op 16 november. De rest is op vrijdagavond nog te doen, dus dan wel op vrijdag :=

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 09:59

Ninaka schreef:
Ehum, Suuszels.......ik gok zomaar dat Judith geen pindakaas mag :o

Jammer Sunshine, vind ook dat je in november gewoon maar alles moet schrappen, zodat je er gewoon bij kan zijn :D

Ik heb er zin in *\o/* Vanavond alvast wat bakken, want morgen de hele dag studie. Dus geen hoogvliegers dit keer, komt volgende keer wel weer :j

Oef, dat zou natuurlijk zomaar kunnen :o

Miss dat ik toch wat later kom, dan kan ik de leasewagen meenemen maar dat moet ik nog ff overleggen :+ Hoef wss toch niet te werken morgen -O-

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 10:20

pindakaas mag ik wel hoor. Is niks meer dan pinda's met vet. :D

Jammer sunshine, volgende keer beter.

Spekkie, weet je al hoe laat je ongeveer in Alphen bent? Ik gok dat jij de eerste bent :o , dan weet ik hoe ik mijn dag een beetje in moet delen qua liggen en zitten.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 10:23

Zit daar geen melk in?
Ik denk dat ik toch voor het gemak maar heen met het ov kom. Laat hier wel weten hoe laat ik er ben.

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 10:31

Judith ik ben de eerste in Alphen hoor O:)
Nee even zonder gekheid, het hangt er een beetje vanaf hoe laat Spekkie er is. Als ze heel vroeg is haal ik haar op op het station, doen we boodschappen en dan zet ik haar bij jou af zodat ik nog een uurtje kan werken. Op vrijdag willen we altijd alles bijgewerkt dus vandaar :o
Als Spekkie wat later is kom ik direct mee.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 10:32

Ik zal zo nog wel ff de pot pindakaas pakken :)