Schijnt dat het morgen minder zonnig zal zijn, maar het is in ieder geval droog!
Succubi
Geplaatst: 19-11-11 13:51
Even spammen . Gister geoefend met losgooien voor morgen, hij heeft respect voor het lint. Hier staat het stroom nu ook niet op, maar hij heeft van de week flinke optaters gekregen dus durft er niet bij in de buurt te komen
Leren "rustig" te spelen, minder onbesuisd anders krijgen we allemaal lege foto's
borrie01
Geplaatst: 19-11-11 13:52
nou zeker weten margot! volgens weeronline wordt het super morgen.
het is gelukkig niet zo koud dus kan vanmiddag na mn les nina der benen + staart gewoon ff wassen.
Straks Paantje met de trailer oppikken en naar mijn andere stal rijden om het daar te kunnen wassen en evt losgooien in de bak. Zo hebben we hem wit en kan ik meteen kijken hoe hij op vreemd terrein en los in de bak is . (ps: vreemd terrein etc is geen probleem hoor, alleen het losgooien wil ik wel 100% zeker van zijn )
borrie01
Geplaatst: 19-11-11 13:57
haha wat is het ook een lekker ding die grani.
ik durf het met nina echt niet. die raced hier namelijk in de baan al met een allejezus vaart op het houtenhek af. en ben bang dat ze met een lintje niet optijd remt.
@borrie: Liever lui dan moe, héérlijk! . Als ik zo'n racebeest zou hebben zou ik het ook niet aandurven hoor . Maar als Gráni totaly verliefd gaat zijn op 1 van de andere paarden en verblind voor liefde dan durf ik het ook niet aan. Hij staat nu sinds kort naast een ander ruintje (ipv een kudde) en hij is wel heel gefocust op andere paarden...
Lauke
Geplaatst: 19-11-11 14:02
Ik ben echt nieuwsgierig naar het nieuwe model haha Heb der onwijs veel zin in!