Haha me paard doet al t werk.. Ik zit voor de laatste avond in america en ga zo nog ff eten. Morgen beginnen aan de terug reis... Daar heb ik nou net geen zin in...acchh k kom vanzelf weer thuis..
NiKip
Geplaatst: 17-10-11 03:37
Freya schreef:
Ninajojo, hij ging toch mee ? Dan wordt hij vast en zeker wel op de foto gezet.
Jeetje mensen, babbel niet zo veel! We hebben ook een HK hoor, dan hoef ikhier niet zo veel te lezen
Even een onwijs praktische vraag trouwens; kunnen we in de buurt van het strand ergens plassen? Ik heb een nogal zwakke blaas en zal dus wel moeten. Wel fijn om dn te weten of er iets in de buurt is..
En Lotte, ik kan die van jou wel scheren maar heb zelf geen scheerapparaat. Die zou je dan moeten huren ofzo
Bij manege jonker kan je naar de WC zit op het parkeerterrein Anders de andere kan op naar hotel Savoy Dus gelegenheid genoeg...
Ik hoop dat de kwaliteit van de te huren scheerapparaten is verbeterd... Ik heb er in ieder geval alleen maar slechte ervaring mee.. Ik heb Daarom voor iets meer geld iemand ingehuurd om te scheren die wel een goed apparaat heeft...
Oh Desiree das mooi, dan probeer ik ze alle drie uit en vertel dan welke de fijnste was voor jullie Ik ben nogal een letterlijk zeikwijf, dan weet je het vast
Overigens meld ik me definitief af voor de borrel. Nog een halloweenfeestje 's avonds, dus dan wordt het een beetje krap. Helaas!
Ik ga ook niet mee eten/drinken, merkte na de meeting in noordwijk dat ik echt gesloopt was en ook de foto's tijdens de endurance daar trok mijn lijf de kou niet...
Hoi even een oproepje is er iemand uit de ochtend groep die zal willen ruilen? Ik heb om 8 uur verjaardag in arnhem (ik zeg niet af) maar ben bang dat het anders heel krap word!zeg het ajb! Anders komen wij gewoon smiddags!
Sanco
Geplaatst: 18-10-11 11:49
Freya schreef:
Staat genoteerd dames. Nikcy, weet niet wat er mis is gegaan, maar je staat er nu op
Lol, ik typte dat berichtje op mijn telefoon, maar het werkte totaal niet mee Was zo gefrustreerd dat ik uiteindelijk maar op plaatsen heb gedrukt ='D hihi... booschap is in ieder geval duidelijk (A)
En tnx Freya
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-11 20:57
Daarom doe ik niet quoten op me telefoon, want dan werkt die gewoon niet mee.
Arantes
Geplaatst: 19-10-11 14:47
Je hoeft toch trouwens niet perse met het rijgedeelte mee te doen? Wanttt ik denk dat wanneer we met zoveel paarden zijn en ik op mijn paardje ga zitten ik het niet overleef
Nee natuurlijk niet. Je bent tot niets verplicht en veiligheid voorop. Alleen als je het zelf aandurft
jSophiaF
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-11 15:06
Arantes schreef:
Je hoeft toch trouwens niet perse met het rijgedeelte mee te doen? Wanttt ik denk dat wanneer we met zoveel paarden zijn en ik op mijn paardje ga zitten ik het niet overleef
Nee hoor, tuurlijk ben je dat niet verplicht, net als wat Jitske zegt, veiligheid voorop.