Hihi nou je wil niet weten wat een schijterd ik ben hoor.. Heb een keer tijdens een strandrit op Texel lopen janken omdat mijn paard een beetje te snel ging.. (niet verder vertellen hoor )
Lidia, ik zat een week of 3 geleden op een paard waar ik vroeger altijd geweldig mee klikte. Maar ik durf hem niet met een zweepje erbij te rijden omdat ie dan "wat sneller" (lees: een normaal werktempo!) ging... en zonder issie niet vooruit te branden. Maar goed met zweepje hoef je dat zweepje alleen vast te houden want zodra hij hem ziet is ie meer dan aan je been. Dat vond ik te abrupt, dus durfde ik niet.
Maar zonder voelde ik me nutteloos en echt een passagier.
En toen moest ik gaan galopperen. Ik durfde niet. Heb zoooo zitten janken! Maar wel gedaan toen MET zweepje erbij en heel trots op mezelf. Maar goed instructrice moest me een schop onder de kont geven.
Alleen ze hebben dus heel vaak brave betrouwbare paarden voor dat soort dingen! En in een bos is bijna elk paard braaf. Dan durf ik ook makkelijk op bovenstaand paard. Op stranden willen ze vaak alleen maar heel hard racen en ik weet eigenlijk ook niet of ik dat wel durf.
Froukje
Forever young
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-11 23:04
Jups.. Maar waar?? Op schier? Of ergens op vaste wal?