Ik ben erg benieuwd naar het recept van de Pana Cotta + saus van lau

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lielle schreef:iemand (Noor?) vroeg om het recept van de gember/mango salsa:
Ingrediënten
3 teentjes knoflook, geperst
1 el verse gemberwortel, geraspt (ik had ingemaakte gember, een scheut van het sap en een aantal bolletjes in plakjes gesneden)
1 el gemalen komijn (djinten)
1 el gemalen koriander (ketoembar)
1 el grove mosterd
1 tl kurkuma
200 ml olie
2 mango's, onrijp, in grove stukken
1 rode peper (ik had tabasco), in reepjes
100 ml appelciderazijn
Bereiden
In kom knoflook, gember, komijn, koriander, mosterd en kurkuma mengen. In roestvrijstalen pan olie verwarmen. Kruidenmengsel al omscheppend 2 min. fruiten. Mango, rode peper en azijn erdoor scheppen. Mangomengsel 20 min. met deksel op pan zachtjes verwarmen. Mangomengsel overdoen in schaal, op smaak brengen met zout en laten afkoelen. Lekker bij curry's.
weule schreef:Mootje schreef:Weule, leuk hè? Sommige mensen zijn echt anders dan verwacht
Marijke, Dan heb ik gewoon zware botten
@ mootje: spieren zijn het zwaarstje bent dan gewoon erg gespierd
klopt ook van dat mensen anders zijn, ik kende er natuurlijk al een paar (geert, marijke, laura, mistid heel ietsiepietsie, en dienke)
rest was allemaal nieuw!
_Sim_ schreef:weule schreef:jah, nou, kijk.. ik heb mij netjes voorgesteld aan iedereen bij die tafel, corine kwam er toen bijzitten en kwam als 'nieuweling' dus zij had zich moeten voorstellen(vind ik dan
)
Maar jullie hadden op zijn minst even gedag kunnen zeggen bij de andere tafel toen jullie arriveerden.