Half 9 idd, en auto volgooien lijkt me een goed plan! Via de routebeschrijving kan ook maar meestal valt t goedkopet uit dus dan kunnen we het beter via de volle tank doen toch
@Kir, ja ik ben voor! Tank vol gooien lijkt me idd de eerlijkste manier
@marieminime, ik weet niet of je van plan bent om tussendoor gekochte spullen in een kluis te leggen? Maar het is daar zo mega groot dat je maar zo 10-15 minuten aan het lopen kan zijn voor je weer bij de kluis bent
Hij blijft in princiepe hetzelfde, alleen Linda BG gaat dus er is bij Marie 1 persoon minder, in de auto van Ellen-Rose is er 1 minder, de auto van Rachel wordt de auto van Nikki (waar Laura en Daphne bij in zitten volgens mij), auto van Kim blijft helemaal hetzelfde. Dit is wat ik zo uit m'n hoofd weet, zal er morgen even goed naar kijken en hem dan opnieuw posten! Dan kunnen de autobestuurders ook even afspreken met hun bijrijders hoe en wat ze willen e.d.
ik wil ff iemand achter wie ik aan mag kachelen whaha en het adres zodat ik de tom tom alsnog kan instellen hihi
ik heb best een lijstje met wat ik wel, allemaal wel lichte spullen dus zal te tillen zijn hihi kijk wel ff, wel fijn te weten dat ergens bewaren mogelijk is
Kirstenn
Geplaatst: 14-03-11 15:42
Hierbij de nieuwe en definitieve autoindeling!! Ga er namelijk vanuit dat niemand nu nog op of aanmerkingen heeft, met alle wensen kon volgens mij rekening gehouden worden.
Autorijders, ik ga er vanuit dat jullie zelf even contact opnemen met jullie bijrijders, hoe jullie het doen met in/bij de auto komen. Zal jullie daar nog wel ff een PB over sturen ter herinnering!
Dat moet je zelf even afstemmen met Nikki, kan bijv. ook dat Nikki naar de Makro komt en jou oppikt ergens langs de snelweg ofzo. Moeten jullie even zelf afspreken
Cenna, dat moet je met degene bij wie je meerijd even afspreken hoe en wat precies. Of dat diegene wilt dat je half9 bij de makro bent, of dat diegene toch bij je in het dorp woont oid en bereid is je thuis op te halen oid
nee hoor, als andere met de chauffeur afspreken dat ze worden opgehaald kan dat ook
ik moet eerst smorgens vroeg de auto nog ophalen en aftanken en alles dus dan zie ik iedereen daar bij de makro tankstations? Ik heb een blauwe tayota prius