Er zijn in de zoo verschillende restaurants en speeltuinen dus die kleintjes kunnen vast wel even ergens het tijgeren laten zien. Hihi zie nu al een paar van die hummeltje overal naar toe tijgeren En anders creeëren we die plek gewoon.
In het restaurant is een hele kinderspeelzolder dus daar kan het sowieso al
Oh, die zolder klinkt wel fijn. Stappen kan ze nog niet en op een kleedje blijven evenmin
luffie
Geplaatst: 24-02-11 22:49
Nathalie schreef:
Hihi ja reageerde op BA's post. Platliggen, ja, ik heb geen idee waar dat zou kunnen... Maar neem aan dat Nadia toc in de reiswieg ligt?
Als ik haar in de reiswieg leg word het niet gezellig......Dan kan ze niets zien, vind ze echt niet leuk. Ik neem de wandelwageninzet mee, dan kan ze plat, maar ook wat rechterop. En ik neem idd gewoon een boxkleed mee onderin de wagen. Als we dan ergens gaan zitten om te eten/drinken dan leg ik dat kleed wel neer hoor, alles kan gewassen worden, hahahaha!!
Het is bij ons tegenwoordig zo, dat als ik Devin uit de wagen haal om zelf een stukje te stappen, dat het draaaaaama is om hem weer in de wagen te krijgen en te houden Ik laat m het liefste zo lang mogelijk zitten
Steph86
Geplaatst: 25-02-11 10:28
Sc, dat herken ik bij [***] ook, mjah als ik haar zo lang mogelijk laat zitten dan gaat er ook een luchtalarm af
Haha hier is het zo dat als het madam niet zint een natje en een droogje ook geen zin meer heeft, ze kwakt het dan zo op de grond, net zo'n driftkikker als d'r mam
Ja dat iets op de grond kwakken als ie er geen zin meer in heeft, dat gebeurd hier ook, hahaha... Wat een zooi kunnen ze er dan van maken voordat je er erg in heb
luffie
Geplaatst: 25-02-11 11:13
Steph86 schreef:
Haha hier is het zo dat als het madam niet zint een natje en een droogje ook geen zin meer heeft, ze kwakt het dan zo op de grond, net zo'n driftkikker als d'r mam
Sas, als ik meegaan zit ik met hetzelfde. Sem krijgt nu nog om de 3 uur, maar mag dat nu gaan uitbouwen. Dus zal dan ook om de 4 uur zitten en dan kom ik op dezelfde tijden.