Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiim schreef:Maar ik bedoel eigenlijk, op wat voor manier gaat er geld ingezameld worden? Worden er sponsors gezocht oid?
Ik zal het topic eventjes in de gaten houden! Drunese duinen is van hieruit prima te doen!
Veulen84 schreef:Heel ander idee zou kunnen zijn om te zeggen:
Op de grens van Drenthe en Overijssel. Dat is denk ik voor alle kop provincies wel te doen.
Dan in de kop van Limburg. Dat is voor Limburg, Brabant, Gelderland en uitlopers wel te doen?
En dan aan de kust tussen Noord en zuid-Holland. Dat is te doen voor Utrecht, Noord-Holland en Zuid-Holland.
Zou voor de zwaarte op de kaart trouwens wel beter kloppen... Maar Zeeland valt dan een beetje af.
manex schreef:Kimmie (en de rest ook trouwens), niemand zegt toch dat jij perse bij die stip van drente moet starten alleen omdat jou woonplaats in het bovenste gedeelte ligt? Als jij liever in Utrecht start dan is er volgens mij niemand die je tegenhoud.
Ik kom uit Brabant en heb daar al heel wat natuurgebieden gezien. Als ik liever eens in Utrecht ga kijken moet ik dat toch helemaal zelf weten?
kimmie88 schreef:Majken schreef:Morgen word de Plaats bekend
Heb er nu al zin in, in die lange rit.
Lange?
Afstand was 10 km toch of doen we ook verschillende afstanden?
Kiim schreef:Maar ik bedoel eigenlijk, op wat voor manier gaat er geld ingezameld worden? Worden er sponsors gezocht oid?
Ik zal het topic eventjes in de gaten houden! Drunese duinen is van hieruit prima te doen!Majken schreef:Je moet een prijs betalen om mee tedoen, bijv 10 euro. En misschien gaan ze nog sponsoren zoeken toch?
mii_jessy schreef:[BM] Pink Ribbon Rit (Updatetopic)
We hebben overleg gehad met de mods en we mochten nog 1 topic openen!