Komende dagen: vooral de eerste dagen vallen nog enkele buien, vrijdag met kans op onweer. Daarna wordt het droger en schijnt de zon vaker. De maxima dalen naar 15 graden.
hier nu ook regen een beetje! en zondag hoop ik precies droog als we rijden, in de auto mag t best regenen, naja niet in de auto maar als wij er in zitten zegmaar
Okidokie, dan moet ik dus nog ff weten of ik alleen 30 euri mee moet nemen of ook nog geld voor de benzine... En Eefje, moet ik jou voor dat stukje Een - Groningen ook nog benzinekosten betalen? Hoeveel is dat dan?
Ni_en_ke
Geplaatst: 23-09-10 18:29
Hallo Dames,
Gaan jullie zondag rijden??? Leuk! Dan kan ik jullie vast wel zien hahaha. Ik heb dit weekend namelijk een western weekend en ga dan altijd op maandag weer richting huis. Ik weet niet hoe laat jullie gaan rijden, maar als ik niet aan het schoonmaken of eten ben, kom ik wel even zwaaien
Nou dan zie ik jullie vast wel :d Tussen 12 en 1 komen wij zondag terug van de rit meestal. Daarna gaan we eten en dan gaan de gasten hun spullen pakken. Om 4 uur zijn José en ik vaak klaar met schoonmaken. Dus we komen elkaar vast wel tegen!
oh benzinekosten voor marlous, linda en mandy p.p is 8 euro. Ik zal even bij jeroen nagaan offie het contant wil.
Ni_en_ke
Geplaatst: 23-09-10 18:50
Ja goed
We hebben nu al een aantal keren gereden. Doen wel erg rustig aan hoor haha Maar oke, we rijden 1 a 2 keer per week als het lekker rustig is op stal, dan hebben de anderen minder last van ons haha. Maar ik kan er nu zo op zonder van ten voren te longeren, het bit vind hij maar een beetje vervelend, zeker dat sturen snapt hij weinig van met de teugels Op gewicht doet hij dat juist weer super . De stap en de draf gaan ook echt super, galop wil ik pas echt gaan doen als het remmen er wat meer in zit haha, af en toe een paar pasjes tussendoor gebeurd het wel! Met stem en gewichtshulpen gaat het dus super, de rest komt vanzelf wel Al met al gaat het hardstikke goed!
_Linn_
Geplaatst: 23-09-10 18:51
Oke en ik ga dus alleen heen mee, maar die 8 euro is niks natuurlijk.