Dat klopt zo? Als iemand niets gehad heeft maar moet het wel hebben ff laten weten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lontje schreef:Tis hier toch huize beestenboel
Ok... dus hier verzamelen (ik ga zo adres mailen, mijn tel.nr. staat op mijn website) daarna door naar De Mossel en dan naderhand weer hier terug? Wat doen we met eten? En ik heb ook een auto, kan ev. ook mensen op Driebergen station oppikken
(max. 4)
Lontje schreef:Tis hier toch huize beestenboel
Ok... dus hier verzamelen (ik ga zo adres mailen, mijn tel.nr. staat op mijn website) daarna door naar De Mossel en dan naderhand weer hier terug? Wat doen we met eten? En ik heb ook een auto, kan ev. ook mensen op Driebergen station oppikken
(max. 4)
Rosie_Posie schreef:5 juli meeting!
Maar dus een ritje van 3 tot 5, bij manege de Mossel, begeleiding zit er bij (geen extra kosten).
Half uur van tevoren aanwezig zijn, moeten even helpen met zadelen, paarden verdelen e.d.
Tegen een uur of 12 bij Lon zijn (Lon moet je iedereen even je adres doorsturen)
Kosten: 35 euro per persoon. Contant meenemen! er is geen pin
cap: 5 euro (dus niet vergeten)
Wie gaan er mee:
Linda, Linda, Mireille, Tes, Lon, Ellen
Heb voor 8 gereserveerd, dus kunnen nog 2 mensen mee.
Wil wel bijtijds afbellen!!!
hoe reist iedereen:
Linda (Lindatje): Met de auto
Linda (Rosie_Posie: Met trein. Wordt opgepikt in Driebergen-Zeist
Mireille: Auto
Tes:
Lon: hoeft nietMet Auto naar manege. Kan max ensen oppikken van station Driebergen-Zeist
Ellen: Trein en verder met auto van Mireille
Rosie_Posie schreef:Rosie_Posie schreef:5 juli meeting!
Maar dus een ritje van 3 tot 5, bij manege de Mossel, begeleiding zit er bij (geen extra kosten).
Half uur van tevoren aanwezig zijn, moeten even helpen met zadelen, paarden verdelen e.d.
Tegen een uur of 12 bij Lon zijn (Lon moet je iedereen even je adres doorsturen)
Kosten: 35 euro per persoon. Contant meenemen! er is geen pin
cap: 5 euro (dus niet vergeten)
Wie gaan er mee:
Linda, Linda, Mireille, Tes, Lon, Ellen
Heb voor 8 gereserveerd, dus kunnen nog 2 mensen mee.
Wil wel bijtijds afbellen!!!
hoe reist iedereen:
Linda (Lindatje): Met de auto
Linda (Rosie_Posie: Met trein. Wordt opgepikt in Driebergen-Zeist
Mireille: Auto
Tes: Heeft nog geen idee(en gaat hard nadenken
)
Lon: hoeft nietMet Auto naar manege. Kan max ensen oppikken van station Driebergen-Zeist
Ellen: Trein en verder met auto van Mireille
Alleen Tes nog