Chantal___ schreef:Lees ik nou kaastengels voor Chan Dat vind ik een prachtig idee!!!!! We gaan ze regelen hoor!!
0maris0 schreef:Chantal___ schreef:Lees ik nou kaastengels voor Chan Dat vind ik een prachtig idee!!!!! We gaan ze regelen hoor!! *\o/*
Citaat schreef:Met hoeveel zijn we nou?1. Liz2. Désirée3. Jolien4. Chantal5a. Maris5b. Baby6. Joyce7. Valerie8. Amy9. Minouche10. Jill11. Kim12. Lienke13. Priscilla 14. Irene
Ik had 2 uur geopperd en daar waren de meesten het wel mee eens geloof ik.Veel eerder kan ik ook niet, want ik moet Mac 's ochtends nog doen.
2 uur vind ik ook een hele mooie tijd!Kan ik ook nog s'morgens met Dees, (als ze nu wel mn paard wilt poetsen..) mn paardjes lekker doen!
Ik denk dat ik dan om 13:15/13:20 weg ga, het is zo'n 30 min reizen maar moet eerst nog naar de halte toe ook al is dat 5 min. lopen.. En daarna nog naar de ''Afspreekpunt''
eempiej schreef:Maris ga jij met de trein? zit te twijfelen of ik de bus of de trein zal pakken 0maris0 schreef:ff nakijken hoelaat ik met de trein moet..Bij de BurgerKing afspreken toch?