ik vergeet steeds hoeveel geld ik mee moet nemen.. ik wil in die spookhuizen en ik heb dus een gewoon kaartje nodig met de korting van Debb.. dus wie kan me helpen en dan neem ik natuurlijk nog mee voor eten etc.
en hoe doen we dat Debb? haha want dan moet je mij wel dat kaartje of iets geven
Deb, Clien komt om 14.34 uur aan! Zou super zijn als ik dan gelijk mee kan rijden. Moet ik nog een slaapzak + kussen meenemen of hebben jullie genoeg voor Clien en mij? En moet mn camera mee? Wel he?
Wij komen om 10 uur dus dat zal wel meevallen maar anders kun je voor de zekerheid ook kaarten online kopen
Ja ik vraag mn vader wel effe om te rijden, wilt ie vast wel want hij begon er gister zelf over Maar ga jij dan naar de halte of blijf je bij je huis en moeten we je daar oppikken? En jaa je camera moet ofcourse meeee
bijnaaaaaa
Laatst bijgewerkt door Debb op 24-10-08 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Verwachting tot morgen middernacht vrijdag 24 oktober en zaterdag 25 oktober 2008 Perioden met regen Er zijn perioden met regen of motregen, waarbij de activiteit in de loop van dag geleidelijk minder wordt. Later in de middag en vanavond wordt het van het westen uit droog en klaart het op. De maxima komen uit op een graad of 12. De wind is zuid, draait later vanmiddag naar zuidwest en is matig, kracht 3 tot 4. Aan de kust en op het IJsselmeer is de wind aanvankelijk nog krachtig of hard, 6 à 7. In de loop van de middag neemt de wind aan de kust af naar matig tot vrij krachtig, 4 tot 5. Vannacht klaart het overal flink op en ontstaat er plaatselijk mist. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 4 graden en in het binnenland kan vorst aan de grond voorkomen. De wind is zuidwestelijk, zwak tot matig, rond kracht 3. Morgen begint op veel plaatsen grijs, maar in de loop van de ochtend breekt de zon door en loopt de temperatuur op tot een graad of 13. De wind blijft zuidwest, matig, kracht 3 tot 4 en aan de kust vrij krachtig, 5.
Gaat het lukken met waar je uit moet stappen Clien? Restaurant, kerk, tankstation, viaduct en verder heel veel groen. Gaat wel lukken toch?
oh ik bedenk me nu dat de halte klaar is, daar waren ze vorige keer met de weg bezig!! Dan moet je ergens anders uitstappen. ff denken.. aan de linkerkant zie je een viaduct, en aan de rechterkant een nieuwbouwwijk.. maar de bus komt altijd precies om 4 over half aan en je kan het ook aan de buschauffeur vragen dus dat komt echt wel goed!