Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ben morgen nog even online
En we kenden elkaar alledrie al, dus dat schoot ook niet echt op 
Maar was vast wel gezellig
Ik hoop het ook haha! MoonWencke schreef:Met z'n 4-en is nog altijd meer dan met z'n 3-en, zoals de winterbokteling vorig jaar wasEn we kenden elkaar alledrie al, dus dat schoot ook niet echt op
Ik hoop voor jullie dat het zaterdag mooi weer is en jullie een fijne dag hebben!

eenhoorn1979 schreef:Is er eigenlijk nog iemand die niet in bepaalde attractie durft? Ik ga overal in behalve Monsieur Cannibale. Daar word ik supermisselijk van.
! Lexmiro schreef:eenhoorn1979 schreef:Is er eigenlijk nog iemand die niet in bepaalde attractie durft? Ik ga overal in behalve Monsieur Cannibale. Daar word ik supermisselijk van.
Neej ik durf overal in!

dan weet je zo waar je moet zijn
Ik heb ook donker haar... Ben vrij lang (1.80 ofzo) en heb zwarte tas bij me van all stars haha nu weet je het vast
.
!

_Marjon_ schreef:Ik moet morgen pas om 18.u werken maar voor 3 uurtjes Eftelingen vind ik 17 euro betalen wel erg veel helaas. Ik ben er maandag wel, waarom gaan jullie niet gewoon 2 dagen
Namens mij ook veel plezier!
we zijn al terug
Naja had vandaag ook niet gekunt.
Het was een gezellig groepje, leuke meiden, alle attracties waar we in wilden, zijn we in geweest. Volgend jaar weer, dan met hotel. Ben blij dat de rest ook veilig en wel thuis gekomen is. Wij waren best al vroeg thuis, toen ik al thuis zat, moest ik nog wel aan jullie denken. Ik zat om 8 uur aan het avondeten, toen dact ik, die meiden moeten vast nog 1a 2uur reizen.
! Ik heb onderweg steeds broodjes gehaald, hoefde ik thuis niet meer te koken
Lexmiro schreef:Zo dan was je mooi op tijd thuis! Ik heb onderweg steeds broodjes gehaald, hoefde ik thuis niet meer te koken
. Ik heb nu geen trein gemist de enige trein waar ik me voor moest haaste stond op her perron er naast dus kon ze oversteken.