[Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vasthi

Re: [Besloten] TP Grote-Meisjes-Tinker-Ponykampje te Grun'n!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 17:43

Niet leuk idd Dobbel........

Stoer viv!

Het weer is hier in de loop van de middag enorm verbeterd! Dikke trui kan weer uit en de deur open Pling
Als het nu het hele weekend dit weer zou zijn Go jij! Go jij!

Hihi, heb oerlelijke badslippers gevonden en nog een wegwerpponcho ook gekocht zojuist Cool

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:12

Hier ook mooi weer. Jessica jammer maar ik kan het me wel voorstellen. het is een eind rijden als er iets fout gaat.

O ja vraag zijn er mensen die van rabarbermoes houden? ZO ja dan maak ik wat en neem het mee. We hebben aardig wat rabarber oogstrijp.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:14

zou er de kriebels van krijgen nicole hahaha voor mij geen rabarber Knipoog

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:23

Ik lust het ook niet maar Sander is er gek op. Wie weet iemadn nog meer.

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:20

zo bijna alle spullen bij elkaar, nu kijken of het in 1 keer in de auto past.....
kinderstoeltje eruit en plat die bank. hopen dat gelijk alles (inclusies tafel en stoelen) er in past....... anders maar ff 2 keer rijden.
Karuna, voor mij hoef je ook geen rabarbermoes mee tenemen hoor! maar idd misschien zijn er anderen die hun vingers erbij aflikken. nou nog 1 nachtje in eigenbedje en dan ist zover.
de dames zijn nog druk druk bij stal, meree loopt volgens mij weer met zijn mooie lampie op zijn hoofd hhi hhi hhi
ze zijn in elks geval erg druk met de voorbereidingen. helaas kon ik niet helpen, ja als je een kleine hebt, en man lief moet werken.
maar goed, morgen ben ik erop tijd, en dan steek ik nog even mijn handen uit de mouwen.
nou tot morge allemaal, en leonie tot zaterdag avond.

ben volgens mij de enige met niet een tinker, maar goed die van mij is een Thinker.........

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:43

Keb ook geen tinker Kiek !
Tot zaterdag !!! Morgenavond werken tot 9 uur, kwart voor tien thuis dus dan kom ik niet meer langs wippen maar ik zie jullie zaterdag allemaal wel !

Veel plezier alvast morgenavond.

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 21:48

das ook zo!!! dom dom dom

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 22:02

Ik heb een bijzonder ras......tijdens het rijden lijkt het het meest op een kangaroe. Nagelbijten / Gniffelen

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 22:12

eeh niet alleen tijdens het rijden hoor...zonet ging ze ook weer als een kangaroe door de bak. Ze was BOOS! Ze mocht niet meer in het land staan, niet dat ze het druk had met het gras, maar haar nieuwe buurman Reilly vond haar wel lekker ruiken en mevrouw drupte over het draad heen. In de bak was ze heuul boos dat ze niet meer bij hem mocht staan en poing poing poing. Haha!

Zijn net terug...alles is wel zover klaar en opgeruimd. En wij kapoet...pfff

Nu wat spullen bij elkaar pakken. Morgenvroeg om 10 uur weer bij stal. Peerdjes in land...toch nog maar even extra draadje spannen tussen Reill Toet en Vincent en rest van onze paarden, poepies uit land en bak en dan kloar.
Daarna caravans naar camping brengen en DAN denk ik maar even met pootjes omhoog en achterover...pfffff

Diny....Indy loopt ook niet helemaal 100 punten hoor, vooral in draf niet. Maar oogt verder wel super goed nu en loopt zo in land en met onze ritjes tot nu toe redelijk.
Dus neem ik m maar gewoon lekker mee, gaan toch rustige en niet aaaal te gek lange ritten doen.
Dus als je Vasthi wel mee wilt nemen en gewoon korte ritjes toch lekker wilt meedoen met d'r en proberen (bijv maandag ook nog), neem d'r dan maar gewoon mee hoor. Ik en Indy sukkelen wel gezellig met je mee dan Knipoog
We doen toch niet al te gek!
Maakt mij niet uit hoor...Noortje is ook leuk natuurlijk! hahaha Maar kan me misschien voorstellen dat je het toch leuk lijkt met Vasthi ritjes doen.
We hebben ook rekening gehouden met oa Indy, dat we niet al te gekken ritten doen, passen het gewoon aan. En vertrouw je het niet helemaal van ene op andere dag, kun je op een andere dag natuurlijk ook op Sally mee.

Maaaar...moest maar eem kieken! Knipoog

Sirocje is er ook. Stond net wat onrustig te zijn...dus Indy maar bij m ingezet voor vannacht...en klaaar! Knipoog

Zal m'n spulletjes gaan inpakken...

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 23:38

vanavond spullen bij stal gebracht, meegekregen hoe hard er gewerkt werd om weilanden af te zetten en hoe hard vincent er meteeen doorheen ging, grrrrrrrrrrr........
Daarna uit eten geweest met vriendje-lief die net nog zei dat hij me wel gaat missen... aahhhhhh, lieffie.
Morgenochtend nog werken van 8-12, dan snel omkleden en naar Bobbie toe. End an begint onze Reis.... jullie zien ons wel verschijnen.

Trusten (laatste nachtje.... kalender kan nu bij het oud-papier)

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-07 23:58

hahahaa

TRUSTEN EN TOT MORGEN IEDEREEEN !!!

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 00:04

Tot morgen! Ben net thuis van een bruiloft en dacht:"ik kijk nog even of er nieuws is."

IJ, het grootste bezwaar is de lange trailerrit voor Vasthi. Ik weet dat toen we haar vervoerden toen ze de eerste keer slecht liep, ze erg veel moeite had met de balans omdat ze het zere been probeerde te ontlasten. Ik denk dat het niet zo erg is als toen, maar een zeer been en zo'n lange rit stilstaan op een plek voelt wat mij betreft niet goed.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 00:14

Och nee daar had ik niet eens bij stilgestaan, maar dat is ook zo. Je zit natuurlijk ook nog met de lange rit.
Nou ehhh...lekker Noortje mee, genieten van weekend en Sally neemt je graag mee hoor Knipoog

Trusten en tot morgen!!!

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 08:09

hebben jullie lekker geslapen?
volgens mij heb ik van paarden gedroomd.....

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 08:48

WOW Bloos! ... heb even wat pagina's gemist!

Maarre, ik ga zo boodschapjes doen en spulletjes inpakken. Ja, moet allemaal vandaag nog Bloos , maar ik ben dan ook in een half uurtje op de plaats van bestemming Haha!

Siroc woensdagavond meegegeven aan Annemarie en Mirna, wat een raar gevoel om een vrachtwagentje met jouw paardje weg te zien rijden... Bloos Helemaal omdat hij wat onrustig was... Maar goed, hij is in goede handen en ik ga gewoon zo snel mogelijk naar hem toe vandaag. Gisteren dus ook weer wat onrustig? Hmmm, nou ja, nu waakt grote vriend Indy over hem, dat vindt hij vast wel fijn Haha!

Werd vanmorgen wakker... de hele boel nat buiten!!! No Cheer Maar gelukkig breekt het (waterige) zonnetje nu toch wel door. HEB ER ZIN IN!!! Go jij! Go jij!

TOT STRAKKIES DAMES!!! Hyper!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 08:59

Goedemorgen!
De zon schijnt! Heb er zin in! Ik lust wel rabarbermoes hoor! Vind ik wel lekker!
Gister hebben we keihard gewerkt om alles af te krijgen. We waren echt bekaf. MAar de weitjes zijn klaar! Nu maar hopen dat ze er niet door gaan. Stroom doet het dus hopelijk hebben ze een beetje respect voor het stroom.
Onze Guus is nu al over de rooie van de gasten. Jet heeft keurig een apart weitje voor hem en Bram gemaakt. Maar helaas, hij duwt de draden met zijn hoofd omhoog en loopt er zo onderdoor. Pfffff mr macho himself.
Zo ook even boodschappies doen, warme kleding voor 's avonds pakken, boodschappies voor wat drinken in de caravan. Tegen de middag gaan we de caravans en tenten opzetten.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:02

Meides, heel veel plezier dit weekend!!

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:11

oja, de rabarbermoes....
ik hou daar meestal ook wel van. Eet het niet zo vaak, maar vind het wel lekker, geloof ik.
Ik bedenk sinds gisteravond allemaal dingen die ik nog vergeten ben in te pakken (handdoeken, slippers, drinken), dus Bob wordt vanmiddag alsnog een soort pak-ezel.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 09:12

Goedemorgen!!!

dank dank KMD! Haha!
Volgende keer jij gewoon ook! Knipoog

De zon schijnt hire nu lekker....dus dan moeten we dat maar zo houden!

Stond vannacht om half 1 ofzo in huis en ineens...ooow oliebol, vergeten dat Monty Roberts halster van Reilly af te halen. Zit zo'n extra "touwtje" over z'n neus...dacht straks blijft ie ergens aan hangen. Zat me nix niet lekker, dus Arjan om 1 uur nog naar stal terug, hahahaa. "Reilly stond al op me te wachten bij het draadje" zei ie hahahaha.

En Linda....Sirocco lag lekker te slapen in de paddock, en Indy stond naast hem te waken! Nou zie....je vent red zich heel goed hoor ! hihih

Hij was gisteren wat onrustig doordat Vincent, Toet en Reill met groot bombarie bij stal kwamen, onze paarden ander land in gingen, hij dacht...EN IK?!??!
Maar vandaag kan ie gewoon rustig naast Kitje en Noortje...en we draaien nog wel even een extra draadje anders in zijn landje onderdoor, zodat Bram bij hem in kan en die er niet weer uit kan gluppen Knipoog . Komt helemaal goed. Siroc zit geen kwaad in en is heel rustig...misschien kan ie anders wel bij Bob in of bij Kit en Noortje...we kijken het gewoon even aan, komt allemaal goed hoor! Don't worry....mijnheer was gisteren goed vrolijk!

Tot later allemaal...ik ga nu flink bezig! Haha!

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:17

Haha! Dank je Annemarie... wat kun je je druk maken als je grote vriend zo ver bij je vandaan is he?! Haha!

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:30

nou Annemarie, die heertjes van jou hebben al een hoop lawaai hhi hhi hoor ze hier gewoon binnen, echt leuk! ga zo die kant op zie ik jullie zo. en voor de rest zien we iedereen wel binnen druppelen.
en dan maar hopen dat het laatste druppeltje morge een beetje op tijd kan komen, Leonie: we zullen aan je denken oke!!!!

viv1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:43

Jij woont dus dichtbij Kiki, of maken ze heeeeel veel kabaal?

peetenwallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:43

leonietje schreef:
Ik heb een bijzonder ras......tijdens het rijden lijkt het het meest op een kangaroe. Nagelbijten / Gniffelen

Hhihihiihiii lig in een stuip

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:45

Kiki woont er tegenover en kijkt over onze weilanden heen, heel dichtbij dus.

Heb er zin in dames heb mijn spullen in de auto liggen en ga zo die kant op, zie je later allemaal wel!!!!

migomirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 09:53

peet Kom je nog even langs??? of kan Dennie het allemaal niet bol werken? heeft jose geen rijbewijs? dat ze je ff kan halen? zou leuk zijn, nou ik ga nu. anders sms je maar ff as je nog wel of niet komt oke?